Gjest Respect Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 Jeg var sammen med en gutt i tre år. Vi hadde et bra sexliv, og jeg hadde vanligvis ikke store problemer med å få orgasme. Nå har jeg fått meg ny kjæreste, vi har bare vært sammen en kort stund, men har kjent hverandre i 1,5 år. Han er fantastisk i senga, men jeg har problemer med å komme. Dette er veldig frustrerende. Det jeg synes er rart er at det gikk veldig bra i begynnelsen, da jeg egentlig burde slitt mest, men at nå som vi begynner å bli kjent med hverandre er det vanskelig å få orgasme. Har aldri slitt med å komme under oralsex før. Jeg forteller ham hva jeg liker, og han begynner å få tak på det, men likevel sliter jeg. Han har fortalt at det er viktig for ham at jenta kommer, noe som ikke akkurat hjelper meg. Jeg vil så gjerne bevise at jeg er bra i senga, og det føler jeg ikke at jeg gjør nå. Merker at jeg stresser og fokuserer mer på at jeg skal komme enn å nyte. Hva skal jeg gjøre for å snu trenden?
Gjest Seleena Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 Grunnen til at du er usikker og ikkje får orgasme kan jo vere fordi du heile tida har i bakhovudet at du må komme, ellers så blir ikkje kjæresten fornøyd. Du må snakke med han om dette, sei det rett ut at du føler du ikkje klarar å slappe av så lenge han har så store krav!! Så lenge ein anspenner seg og tenker på andre ting, så kjem aldri orgasmen og det berre fortsett og fortsett! Du er ALDRI udugeleg i senga sjølv om du ikkje klarer å få orgasme!!!!!!!!! Einaste som er udugeleg i senga, er dei som berre tenker på seg sjølv i senga. Kva med hjelpemiddel?
~sikka~ Skrevet 2. februar 2005 #3 Skrevet 2. februar 2005 Enig med Seleena her.. Så lenge dere ikke bare slapper av og tar det som det kommer vil du mest sannsynlig ikke komme. Slutt å tenk på det og bare nyt sexen istedet. Plutselig går det av seg selv, det som skjer nå er at begge har et press på seg for å få deg til å komme, så dere får ikke slappet av ordentlig slik at du faktisk kommer.
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #4 Skrevet 2. februar 2005 Onaner mens han tar deg. Det gjør han bare enda mer kåt.
Suzy Skrevet 2. februar 2005 #5 Skrevet 2. februar 2005 Det hørest ut som du er altfor fokusert på hva han syns om deg og sine prestasjoner i senga. Glem det. Bare fortell at du nyter ham, men er redd han iukek skal nyte deg og slapp av.. etterhvert som du blir tryggere på ham vil dette blir supert
Gjest Respect Skrevet 2. februar 2005 #6 Skrevet 2. februar 2005 Vi har snakket om det, og han sier at han merker at jeg stresser. Jeg sa i et lite ettertenktsomt øyeblikk at det ikke var et problem med exen, noe som tydeligvis har fått dette til å bli en stor greie for ham, i i og for seg forståelig. Jeg forteller ham at jeg har det godt selv om jeg ikke får orgasme, og han sier at det viktigste for ham er min nytelse. Funker av og til med vibrator, men jeg klarer ikke å slappe av når jeg vet at det er visse sjanser for at lyden brer seg i kollektivet. Jeg vet at jeg tenker alt for mye på at det skal gå, og derfor kommer jeg heller ikke. Neimen ikke lett dette her...
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #7 Skrevet 2. februar 2005 Jeg sa i et lite ettertenktsomt øyeblikk at det ikke var et problem med exen' date=' noe som tydeligvis har fått dette til å bli en stor greie for ham, i i og for seg forståelig.[/quote']Da er det bare for deg å jobbe som rakker for å oppnå orgasme (det stikk motsatte av hva du egentlig bør gjøre), for ellers vil han føle seg som en dårlig elsker uansett hva du sier nå i etterkant. Han vet at eksen klarte å gi deg orgasme, men han gjør det ikke. Enten vil han da tro du er mindre tent på han enn du var på eksen, eller at han er langt dårligere i sengen enn det eksen var.
Gjest Respect Skrevet 2. februar 2005 #8 Skrevet 2. februar 2005 Han vet at eksen klarte å gi deg orgasme, men han gjør det ikke. Jo, jeg har og får orgasme sammen med ham, men i det siste har det vært umulig når har gitt meg oralsex. Enten vil han da tro du er mindre tent på han enn du var på eksen, eller at han er langt dårligere i sengen enn det eksen var. Jeg er rimelig sikker på at han forstår at han tenner meg, selv om det er manko på orgasme i ny og ne. Han er såpass oppegående at han forstår at det går an å ha det godt selv om jeg ikke alltid kommer, og han er klar over at jeg jobber med saken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå