Gå til innhold

Anonymbrukerfunksjonen

Hvordan ville du reagert?  

60 stemmer

1. 1. Hvordan ville du reagert?

• Jeg ville blitt svært misfornøyd
      30
    • Jeg ville blitt ganske glad
      23
    • Vet ikke, jeg er ny så jeg har ikke satt meg så mye inn i den funksjonen
      0
    • Det ville ikke gjort noe forskjell for min del
      7

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker å diskutere med meg selv som AnonymBruker og Brukeren min i tråder. Da er brukeren min den smarte som drar likes og AnonymBruker den som provoserer andre brukere. 

Ville vært kjedelig uten AB :( 

Anonymkode: a37da...3e6

Hvorfor diskuterer du med deg selv? Sært

16 timer siden, Overrasket skrev:

Jeg hadde blitt kjempeglad. Men aller helst ønsker jeg meg nok en endring av AB-funksjonen og -reglene. 

Ingen grønne piler til AB
Strenge straffer for å bruke AB til å være frekk 
Like strenge straffer for å misbruke AB til å snakke med seg selv og opprette tråder som bare er tull
Ikke lov til å tagge andre brukere når man selv er AB
Hver KG-bruker har en begrensning på antall AB-innlegg per dag
Lov til å kritisere åpent enkeltinnlegg under AB-funksjonen når den kun er brukt til spydigheter

Amen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, yeans skrev:

Det hadde satt en kraftig stopp for at brukere poster sensitive problemstillinger også. Så det går ikke.

Okay. Enn om man kan starte en AB tråd hver dag? 

Forhåpentligvis er det ikke så mange som har flere sensitive problemer på en gang. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, stan skrev:

Okay. Enn om man kan starte en AB tråd hver dag? 

Forhåpentligvis er det ikke så mange som har flere sensitive problemer på en gang. 

Jeg tror ikke det er noe poeng i å begrense antall tråder man kan starte som ab. 

Skrevet
19 minutter siden, yeans skrev:

Jeg tror ikke det er noe poeng i å begrense antall tråder man kan starte som ab. 

Det er jo slik det er nå. 

Kanskje det er best å bare la det være slik? 

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjerne fortsette som før for min del. Jeg er ikke moralens vokter, men det er ikke tilfeldig at du er den brukeren det er mest drama rundt. 

Anonymkode: c9111...82f

Det er faktisk andre brukere det er mye mer drama rundt. Og jeg skal ikke nevne navn.

Skrevet
5 minutter siden, stan skrev:

Det er jo slik det er nå. 

Kanskje det er best å bare la det være slik? 

Som sagt tror jeg det ville blitt større forskjell bare i å ansette lønnede moderatorer som jobber skift på forumet. Det ville økt forumets anseelse og trådene det klages på ville blitt moderert og slettet raskere. 

I tillegg ville det vært enklere for forumet å ha mer kontroll på hvilke brukere som kun er her for å spamme og trolle.

Skrevet

Jeg ville nok blitt mindre aktiv. Synes ofte de mest interessante trådene også er tråder hvor ab-funksjonen er kjekk å ha :)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, LeilaS skrev:

Hvorfor diskuterer du med deg selv? Sært

Nei, det er ikke sært!!!!!! 

Skrevet

Jeg hadde vært enig, hvis det ikke hadde vært for det at det er endel ufyselige profilbrukere.

Anonymkode: 92d12...c5b

• Liker 1
Skrevet

AB funksjonen kunne vært tatt bort i politiske debatter osv. Jeg forstår godt man vil være anonym om råd ved sex og personlige ting.

Anonymkode: 03320...2cc

Skrevet

Jeg benytter meg ofte av AB-bruker, men er aldri ufin. Jeg er også en av de som forsvarer ts i farmen tråden, for det er utrolig mange frekke jævler her inne. Men å fjerne ab-funksjonen har ingen hensikt. Jeg blir nok en av de som forsvinner fra forumet, hvis ts får viljen sin. 

Anonymkode: 1baa3...821

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke sært!!!!!! 

Jo, jeg synes det er sært!!!!!!

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet
6 timer siden, Brannslangen skrev:

Hvorfor skulle de bli lettere gjenkjente av å poste under nicket enn under AB?

Det er lett å gjenkjenne noen hvis man ser det de gjennomgående deler om seg under nick. Det handler ikke om at man ikke vil stå for dette men at det kan være private og mindre private deler. At jeg f.eks har influensa og lurer på noe om det er ikke spesielt privat men hvis jeg postet det under min bruker ville det lett bli gjenkjennelig satt sammen med annen informasjon som de som kjenner meg i virkeligheten vet om meg, siden de også vet at jeg har influensa akkurat den uken. Eller hvis jeg nettopp har fått en hund og jeg skriver om dette akkurat når jeg får den så er det mye lettere å identifisere hvem jeg er i virkeligheten. Hvis jeg da i tillegg har postet private problemstillinger om nick kunne som en annen bruker påpeker alt vært skrevet under fullt navn. Når man fordeler det på AB-er som har forskjellig kode kan det ikke spores tilbake til din bruker og heller ikke linkes opp til din person, selv om noen kan vite at "oj, denne tråden hører jo til ho Kari ja", så slipper de i det minste å se at ho Kari liker å få den i analen to ganger i uka. :) 

Skrevet

Jeg hadde sluttet å bruke KG da, siden jeg fikk noen rare pm'er da jeg brukte nicket mitt. Så nå er det kun AB for meg. 

Anonymkode: e20c7...70c

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sluttet å bruke KG da, siden jeg fikk noen rare pm'er da jeg brukte nicket mitt. Så nå er det kun AB for meg. 

Anonymkode: e20c7...70c

Du vet det går an å slå av PM?

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger, samt svar til dette. 

Dark Angelina, mod.

• Liker 1
Skrevet

Synes anonym bruker er komplett meningsløst. Jeg har skrevet 7000 innlegg på doktoronline og noen hundre her. Aldri har noen oppsøkt meg på døra likevel. 

Man ER anonym når man ikke viser navnet sitt. Til forveksling fra steder man logger inn med Facebook, e.l. At man bruker anonymfunksjonen er vel bare en grunn til å spre eder og galle uten at det kan knyttes til mer veloverveide innlegg man skriver. Evt for å diskutere med seg selv. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, isw said:

Synes anonym bruker er komplett meningsløst. Jeg har skrevet 7000 innlegg på doktoronline og noen hundre her. Aldri har noen oppsøkt meg på døra likevel. 

Man ER anonym når man ikke viser navnet sitt. Til forveksling fra steder man logger inn med Facebook, e.l. At man bruker anonymfunksjonen er vel bare en grunn til å spre eder og galle uten at det kan knyttes til mer veloverveide innlegg man skriver. Evt for å diskutere med seg selv. 

skulle tro det..

Anonymkode: 92d12...c5b

Skrevet
On 17.12.2017 at 8:58 PM, AnonymBruker said:

Jeg bruker å diskutere med meg selv som AnonymBruker og Brukeren min i tråder. Da er brukeren min den smarte som drar likes og AnonymBruker den som provoserer andre brukere. 

Ville vært kjedelig uten AB :( 

Dette er ikke lov! 

--------------------------------

Det er ikke tillatt å skrive anonymt i dagbok-forumet. Hvorfor er det da tillatt å skrive anonymt alle andre steder?? 

AB-funksjonen burde vært tatt bort på flere kategorier, og heller bare vært tillatt på forumene som har med det mest sensitive å gjøre. Det er mange underforum her som ikke er sensitive

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og svar til moderering, slike kommentarer kan tas på PM til moderator eller på Ris og Ros. 

Dark Angelina, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...