Gå til innhold

Er Jennifer Lawrence tidens dårligste skuespiller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ihvertfall ikke på noen som er verre en det hun er.

Anonymkode: adc65...8ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun spiller vel temmelig overbevisende i The Hunger Games, gjør hun ikke?

• Liker 11
Skrevet

Kirsten Dunst, Steve Martin og Adam Sandler er vel uten tvil verre, og jeg kan sikkert tenke på tretten til om jeg gidder bruke fem minutter på det.

Anonymkode: d5e35...e0d

• Liker 10
Gjest Herr Heftig
Skrevet

I hvert fall ganske dårlig. Ødelegger x-men filmene.

Skrevet

Megan Fox er mye verre

• Liker 11
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Da har du ikke sett Winter's Bone. Der gjør hun en fantastisk jobb.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Hun er dyktig, i Winters Bone er hun fantastisk.

Anonymkode: d22b7...919

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, Calandria skrev:

Da har du ikke sett Winter's Bone. Der gjør hun en fantastisk jobb.

Winter's bone, den hadde jeg nesten glemt. Ja, hun spiller råbra der. Her er noen bedre egnede kandidater til verdens verste skuespiller tittelen:) 

• Liker 3
Skrevet

Hæ? Nei, absolutt ikke. Hun er god i den der Silver Lining, i tillegg til Winter's Bone som noen har nevnt. 

Ei jeg synes kan være ganske flat, men som kommer unna med det pga utseendet, er Scarlett Johansson. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror nok tidenes dårligste skuespiller har vunnet litt færre priser enn JLaw.

Anonymkode: 49bf9...943

• Liker 7
Skrevet

Da har du ikke sett hun som spiller Kono i Hawaii Five-0...

Skrevet

Syns han her er hakket verre:

• Liker 2
Skrevet
På 17.12.2017 den 20.28, AnonymBruker skrev:

Kirsten Dunst, Steve Martin og Adam Sandler er vel uten tvil verre, og jeg kan sikkert tenke på tretten til om jeg gidder bruke fem minutter på det.

Anonymkode: d5e35...e0d

Kirsten Dunst er fantastisk dyktig. Dine personlige antipatier fjerner ikke hennes talent.

Anonymkode: 94b62...244

• Liker 1
Skrevet

J-Law er der hun er pga at hun lå med Harvey Weinstein + diverse andre produsenter/regissører. Hvordan kunne hun ellers komme fra intet til å vinne Oscar? Det er ikke pga talentet hvertfall. Hun var Harveys jente.

• Liker 3
Skrevet

Jennifer Lawrence er utvilsomt i den andre enden av skalaen, og har fått fortjent skryt for både Winter's Bone og Silver Linings. I tillegg viste hun seg tilliten verdig til å fronte Hunger Games.

• Liker 5
Skrevet
På 18.12.2017 den 1.00, Påkrevd skrev:

Winter's bone, den hadde jeg nesten glemt. Ja, hun spiller råbra der. Her er noen bedre egnede kandidater til verdens verste skuespiller tittelen:) 

Mange gode kandidater der. Likte prestasjonene til Jennifer Lawrence i Passengers også.

Skrevet

Kirsten stewart og keira knightly er verre...

Anonymkode: 2552f...9a1

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, jack_daniels skrev:

J-Law er der hun er pga at hun lå med Harvey Weinstein + diverse andre produsenter/regissører. Hvordan kunne hun ellers komme fra intet til å vinne Oscar? Det er ikke pga talentet hvertfall. Hun var Harveys jente.

Link?

Anonymkode: 600ac...d99

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sletts ikke enig, synes Jennifer Lawrence er en veldig god skuespiller. Det er jaggu bra mange som er dårlige og slipper unna pga utseendet. Det er i ikke tilfellet med henne, i alle fall. 

• Liker 3
Skrevet

Øh, nei. ADAM SANDLER. Jeez.

Anonymkode: c34ef...f90

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...