Gå til innhold

Hvor kan jeg treffe voksne damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en voksen mann, 50+

Jeg har i det siste året  datet noen damer. Bruker i hovedsak Sukker og Tinder. Jeg gidder ikke noe tull, jeg er ærlig og ønsker meg et fast forhold og har ingen problemer med å akseptere at damen eventuelt har barn. Har heller ikke noe mot å være deltakende i f. eks å kjøre barn til trening o.l.

På Sukker opplever jeg til stadighet ghosting, mens på Tinder så svarer matchene svært sjelden eller aldri. Prøver meg ikke på 20-åringer, men tar kontakt med damer som er på min egen alder (+/- 5 år). Må bare tilstå at jeg blir skuffet når ei dame på 45+ ghoster meg etter at vi har hatt en fin kontakt... 

Har gode bilder og profiltekst, utseendemessig tror jeg at jeg er nokså "gjennomsnittlig", men er en mann som tar vare på meg selv. Trener, kler meg pent og holder meg "vedlike" (har ikke ølmage, er mer høy og atletisk, litt mage må jeg tilstå). 

Så kommer spørsmålet, hvor kan jeg møte damer på min egen alder? De fleste har jo sjelden tid til hobbyer og andre fritidsaktiviteter... 

Har for øvrig ingen barn selv... 

Anonymkode: 9f154...c3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med ghoste mener du kanskje bare å slutte å svare på melding? Det er vel ganske vanlig på datingsider. At de har en kommunikasjon med flere, og når det er en de får bedre kontakt med slutter de å skrive med de andre.

Kanskje Turistforeningen er en idé, hvis du er ganske sporty.

Anonymkode: 25d66...cfa

Skrevet

Jeg møtte min 50-åring på Match 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med ghoste mener du kanskje bare å slutte å svare på melding? Det er vel ganske vanlig på datingsider. At de har en kommunikasjon med flere, og når det er en de får bedre kontakt med slutter de å skrive med de andre.

Ghosting er jeg "vant" med... Men fra damer på 40+

Come on, give me a break... 

TS 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Turistforeningen er et godt forslag, har tenkt på det før men ikke gjort noe med det... 

Tenker også litt på frivillig arbeid. 

TS 

Skrevet
1 time siden, smilo skrev:

Jeg møtte min 50-åring på Match 

Har kun vært på Sukker og Tinder til nå. Kanskje en ide å prøve noen andre siter? 

TS 

Skrevet

Hvorfor skulle ikke damer på 40+ ghoste da? Er jo ikke noen aldersgrense på ghosting akkurat. Ellers kan du jo prøve Møteplassen også, er mange godt voksne der.

Anonymkode: d70b3...948

• Liker 1
Skrevet

Røde kors kanskje? Byvandringer? Museumvandringer? Historie? 

Utseendet ditt sier jo ingenting om hva slags interesser og livssyn du har? 

Skrevet

Singelturer.com

Jeg blir litt redd på sånne nettdating steder, de få gangene jeg har prøvd meg innom der trekker jeg meg fort ut. Jeg syntes det blir så kleint liksom...

Jeg nærmer meg 50 og har liksom gått i hi på dating fronten, du høres ut som en som jeg kunne truffet, jeg er også sporty og ser fin ut. Nå har jeg kastet meg på og meldt meg på Cowboyfesten til singelturer.com. Jeg har ikke problemer med å prate med folk personlig, men sånn på nettet stoler jeg ikke på at folk er den de utgir seg for å være.

Håper vi sees der :)

Anonymkode: 61974...e8f

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ghosting er jeg "vant" med... Men fra damer på 40+

Come on, give me a break... 

TS 

Det har ingenting med alder å gjøre, ei heller om det er mann eller dame. Det er et negativt karaktertrekk, psykopater holder på slik, og de er det forbausende mange av ( et spekter ), en del av dem, styrer på nett der de kan idealiserer objektene sine slik de vil, for og så stikke, lettvint forsyning kalles det.

Du trenger å lese deg opp og heller gå ut i RL.

Anonymkode: ab376...cc3

Skrevet

Det er en uting å ghoste, jeg syns det er skikkelig dårlig gjort. Vil man ikke mer så burde man si ifra framfor å bare slutte å sende meldinger.

Hvis du holder til i Drammensområdet så gi meg et vink da, vel? 

• Liker 1
Skrevet

Hvis du får matcher på Tinder, men ikke svar når du sender melding, så kan det tenkes at å skrive litt bedre åpningsmelding kan gjøre mye for deg. Hvis du er av den typen som bare prøver deg med et "hei", eller "du var pen" så kan du ikke vente at du får svar. Finn noen du ser du har felles interesse med, og skriv en melding ut fra det. Vis interesse for profilen hennes, og vis at du tror dere har noe felles å bygge ting på. Det at du opplever at de slutter å svare har også ofte med at samtalen går i stå. Den blir ikke interressant nok. Enten byr du ikke på deg selv, eller du kan virke for påtrengende e.l.

Ghosting skjer vel egentlig ikke før man har møttes og da plutselig slutter å svare på meldinger. Det er direkte stygt gjort. At samtaler dør ut når man bare har sendt noen meldinger fram og tilbake skjer. Har man derimot chattet lenge så er jeg enig i at det er greit å si ifra at man ikke er interessert. Normal høflighet.

jeg er bare 40 år, men møtte kjæresten på Tinder tidlig i høst. Takket være en ganske utfyllende profil som viste meg at vi hadde mye til felles edte jeg opp med å sende han en melding istedet for å bare slette matchen en kveld. Og etter at par meldinger satt jeg og smålo for meg selv. Når man finner tonen så går det av seg selv.:) Men før dette var det maaange som jeg enten avviste på en pen måte eller der samtalen bare døde ut fordi vi rett og slett ikke fant noe å snakke om. Sånn er det bare. Man kan ikke passe med alle. Men man må også legge litt innsats i det om man ønsker at noe skal skje.

Anonymkode: 25c34...000

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Turistforeningen er et godt forslag, har tenkt på det før men ikke gjort noe med det... 

Tenker også litt på frivillig arbeid. 

TS 

Frivillig arbeid er ikke til for å treffe potensielle kjærester.

Frivillhet er til for sårbare folk/mennesker med behov, og de som ønsker å gi av sin tid.

At noen her nevner Røde Kors er jo helt idiotisk. Skal man bli besøksvenn for en ensom eldre person eller melde seg på aktivitet for barn i flyktningemottak for å møte en date? NEI.

Skrevet
6 minutter siden, Allis skrev:

Frivillhet er til for sårbare folk/mennesker med behov, og de som ønsker å gi av sin tid.

At noen her nevner Røde Kors er jo helt idiotisk. Skal man bli besøksvenn for en ensom eldre person eller melde seg på aktivitet for barn i flyktningemottak for å møte en date? NEI.

Enig.

Men samtidig: mennesker treffer en overalt, er sikker på at alt skjer for en grunn, er det meningen kjærleiken skal dukke opp vil den gjøre det.

Ta deg en tur på byen ts-.

Anonymkode: ab376...cc3

Skrevet
Akkurat nå, Allis skrev:

En kan jo finne en annen frivillig da. De frivillige møtes jo ofte 

Skrevet
Akkurat nå, emilie123 skrev:

En kan jo finne en annen frivillig da. De frivillige møtes jo ofte 

Du skjønte ikke poenget?

Man melder seg ikke til tjeneste for sårbare grupper med særskilte behov for å få seg dame. Det er jævlig dårlig gjort og sleskete.

Og nei, de frivillige møtes ikke hele tiden utenom aktiviteten. 

Skrevet
Akkurat nå, Allis skrev:

Du skjønte ikke poenget?

Man melder seg ikke til tjeneste for sårbare grupper med særskilte behov for å få seg dame. Det er jævlig dårlig gjort og sleskete.

Og nei, de frivillige møtes ikke hele tiden utenom aktiviteten. 

Jo, jeg skjønte poenget. Iallefall her jeg bor så møtes de frivillige både før de drar ut på oppdrag og de spiser ofte lunch sammen. Det er forskjell på hvordan frivillig arbeid organiseres. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...