Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med det rareste navnet du vet. Lurer på om det finnes noen andre en disse 3 som jeg kan: Bobb Kåre, Kjell Elvis og Eilert Olai...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange! Jeg har laget et par tråder om det tidligere, men de blir alltid stengt.......... :wink:

Skrevet
Kom med det rareste navnet du vet. Lurer på om det finnes noen andre en disse 3 som jeg kan: Bobb Kåre' date= Kjell Elvis og Eilert Olai...

Sol :sjarmor:

Skrevet

Atle Ingolf

Tore Trygve Ulven (ikke så rart i seg selv, men sammen blir det litt morsomt...)

Skrevet

Sjovår er litt snodig syns jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Har skrevet det før men Sædis tar kaka spør du meg

Skrevet

Hva med Hans Hugo (les det fort mange ganger etterhverandre!)

Skrevet

Ser for meg at slik en tråd fort kan ende i en sabla krangel om hvorfor noen har noe i mot det og det navnet :hoho: Får håpe ingen føler seg støtte av å ha et litt rart navn. Er det ikke inn å være litt spes. og ikke prikk lik andre for tiden. Hvorfor ikke starte med et navn. Jeg ble ikke sur forde om noen syntes SOL var et rart navn. Dag Ottar synes jeg er en rar kombinasjon. Men ingen kan komme og si at det ikke er sprett i den :ler:

Skrevet

Eg syns Modulf er veldig rart...

Men ærlig talt... Er SÆDIS et navn? :ler:

Skrevet

SKULE synes jeg er litt spessiellt. Gubben har en kompis.. som heter det og et etternavn som en skole har som navn.. Han har fått mye rart i posten.. :ler:

Skrevet
Jeg ble ikke sur forde om noen syntes SOL var et rart navn.

Bare tulla jeg Sol, også trodde jeg jo ikke Sol var navnet ditt da...trodde det bare var et nick. Fint navn og fint nick. :):):):):):):):)

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg syns "stygge/rare navn"-tråder er ekstremt usympatisk! Jeg kunne godt ramset opp en hel haug navn jeg syns er grusomme, rare og fjollete, men der går faktisk grensen for meg.

*tuller ikke med andres navn*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...