blå Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 den serien gikk for en stud siden på tv2 eller no. Men er det noen som husker hva han het han som spilte han mørke som var sammen med hun dattra til Ylva?????
Gjest Blå uinnlogget Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 Nei, det var ikke Nora han var sammen med, men med Stina mener jeg... Han mørke kjekke....som bodde hos Lillemor tror jeg
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #3 Skrevet 2. februar 2005 Han heter Hampus etelelrannet. Hampus Bjørk eller noe?? Uansett, Hampus er grom
blå Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2005 Nei, han Hampus er han som spiller Daniel, broren til Stina. Er det virkelig ingen som husker hva han het? Mørk, kjekk, kjæresten til Stina, bodde hos Lillemor. Ingen som husker hva han het i serien engang???
*Emma* Skrevet 3. februar 2005 #5 Skrevet 3. februar 2005 Hampus spilte Micke...lille broren til Stina...ikke Daniel. Vet hvem du tenker på..skal se om jeg kommer på det..åja han var fiiiiiiiiiiiiiiiin!
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #6 Skrevet 3. februar 2005 Hampus spilte Micke...lille broren til Stina...ikke Daniel. Vet hvem du tenker på..skal se om jeg kommer på det..åja han var fiiiiiiiiiiiiiiiin! Daniel var jo også broren til Stina og Micke (Hampus)? :klø:
*Emma* Skrevet 3. februar 2005 #7 Skrevet 3. februar 2005 Ok nå fant jeg det.... I serien het han: Alex Lindholm. I virkeligheten heter han Folke Regen.
blå Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2005 Tusen tusen takk. Der datt bitene på plass. Nå holdt jeg virkelig på å bli gal. :-) Alex var det selvfølgelig.
*Emma* Skrevet 4. februar 2005 #9 Skrevet 4. februar 2005 Irriterende å ikke komme på sånt ja..... Og til gjest...ja Daniel var også broren til Micke og Stina men Blå nevnte først at hun mente Hampus spilte Danilel og det gjorde han ikke. (Dessuten var de vel bare halvsøsken.....Daniel var sønnen til Matti og Rebecca, mens Stina var Karins datter fra før såvidt jeg husker.....) Details....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå