AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #1 Skrevet 17. desember 2017 Jeg er virkelig lei av å jobbe i butikk når det er så mange masete kunder og kundene har seriøst IQ-sperre.. når set gjelder å bytte varer så vet de virkelig ikke hvordan ting skal foregå, de tror det bare er å bytte ut en ting fordi det er samme pris, NEI det er ikke bare å bytte ut.... Anonymkode: 9ff3c...88f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #2 Skrevet 17. desember 2017 Men sauer er ikke dumme! Anonymkode: 91dbe...6f2 6
Gjest Optimo Skrevet 17. desember 2017 #3 Skrevet 17. desember 2017 Og hvis du ikke hadde hatt noen kunder, så hadde du heller ikke hatt noen jobb. Sauer er ålreite dyr. Bææææ!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #4 Skrevet 18. desember 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er virkelig lei av å jobbe i butikk når det er så mange masete kunder og kundene har seriøst IQ-sperre.. når set gjelder å bytte varer så vet de virkelig ikke hvordan ting skal foregå, de tror det bare er å bytte ut en ting fordi det er samme pris, NEI det er ikke bare å bytte ut.... Anonymkode: 9ff3c...88f Du er ikke alene, alle jobber er veldig vanskelig på det viset. Om det ikke er vanskelige kunder man trenger å forholde seg til, så er det brukere, barn, pleietrengende eller andre vanskelige kollegaer. En veldig stor del av det å være i arbeidslivet handler egentlig bare om å omgås mennesker man kanskje egentlig ikke har så mye til felles med. Man må bare "svelge" det og gå videre med livet sitt. Jobbe må man uansett. Anonymkode: 3d0d9...0c9 1
ajarRun Skrevet 18. desember 2017 #5 Skrevet 18. desember 2017 Jeg synes man burde innføre personlige bøter til butikkansatte som nekter reklamasjon eller bytter som er avtalt eller fastsatt i lov. Da hadde de nok blitt smartere. 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #6 Skrevet 18. desember 2017 5 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg synes man burde innføre personlige bøter til butikkansatte som nekter reklamasjon eller bytter som er avtalt eller fastsatt i lov. Da hadde de nok blitt smartere. Skal man bytte varer skal det skannes, det skjønner ikke enkelte folk dessverre. Har møtt på mange kunder som hisser seg opp fordi de vil bytte ut en vare å sier "men det er jo samme prisen da" eller om de kjøper 2 pizzaer og får med 1 på kjøpet også glemmer de det, da må varene skannes på nytt for at den gratis pizzaen skal bli regristrert i kassa, men det skjønner de heller ikke og hisser seg opp på at de må signere kvitteringa, det med å signere kvitteringer må jo vi sitte med på slutten av jobbdagen, som da kalles kasseoppgjør. Anonymkode: 9ff3c...88f 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #7 Skrevet 18. desember 2017 Det er jo en del av din jobb å informere kundene om dette. Kanskje heller få seg en annen jobb hvis det er så fryktelig med enkelte av arbeidsoppgavene dine? Anonymkode: 22100...db2 6
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. desember 2017 #8 Skrevet 18. desember 2017 (endret) ...... Endret 18. desember 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #9 Skrevet 18. desember 2017 6 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg synes man burde innføre personlige bøter til butikkansatte som nekter reklamasjon eller bytter som er avtalt eller fastsatt i lov. Da hadde de nok blitt smartere. I Norge er det ikke bytterett i butikk. Det er en service hver butikk velger selv hvordan de skal gjøre det. Det er faktisk ikke et krav. Nettbutikk derimot han kunder rettigheter på bytting. Anonymkode: 3496b...7ba 6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #11 Skrevet 18. desember 2017 På 17.12.2017 den 16.05, AnonymBruker skrev: Jeg er virkelig lei av å jobbe i butikk når det er så mange masete kunder og kundene har seriøst IQ-sperre.. når set gjelder å bytte varer så vet de virkelig ikke hvordan ting skal foregå, de tror det bare er å bytte ut en ting fordi det er samme pris, NEI det er ikke bare å bytte ut.... Anonymkode: 9ff3c...88f Hvis du ikke liker kunder så bør du finne deg en ny jobb, der du ikke jobber direkte med kunder. Anonymkode: 25d64...614
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #12 Skrevet 18. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en del av din jobb å informere kundene om dette. Kanskje heller få seg en annen jobb hvis det er så fryktelig med enkelte av arbeidsoppgavene dine? Anonymkode: 22100...db2 Jeg har jo informert de om det, men de forstår det fremdeles ikke og forsetter å si "men det er jo samme prisen det har ikke noe å si da" og er bedrevitende... Anonymkode: 9ff3c...88f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #13 Skrevet 18. desember 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke liker kunder så bør du finne deg en ny jobb, der du ikke jobber direkte med kunder. Anonymkode: 25d64...614 Ja jeg er på nippet med å si opp, flere på arbeidsplassen som er.. helt ekstremt hvor lav iq folk kan ha og hvor slitsomt det er når de skal krangle i kassa når du har en kjempe lang kø du må prioritere før du kan retunere en vare, når de står der å diskuterer eller maser så er det fort for at feil kan skje i kassa fordi du blir ekstremt stresset.. Anonymkode: 9ff3c...88f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #14 Skrevet 18. desember 2017 49 minutter siden, Innlandsmannen skrev: Kunder har alltid rett Haha, nei fakisk ikke. Vi som jobber der har erfaringer. Kunder bare tror de har rett.. Anonymkode: 9ff3c...88f 7
Innlandsmannen Skrevet 18. desember 2017 #15 Skrevet 18. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha, nei fakisk ikke. Vi som jobber der har erfaringer. Kunder bare tror de har rett.. Anonymkode: 9ff3c...88f Kunder har alltid rett, det sier sjefen din også garantert 😉
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #16 Skrevet 18. desember 2017 Bortsett fra om de har jobbet med samme tingene, da har de nok rett, men flere ganger kunder har driti seg ut hos oss, så har andre kunder sagt ifra til de, daaa forstår de at de driter seg ut.. Anonymkode: 9ff3c...88f 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #17 Skrevet 18. desember 2017 1 minutt siden, Innlandsmannen skrev: Kunder har alltid rett, det sier sjefen din også garantert 😉 Kunder har som regel ikke rett, det spørs helt, altså som i hva da mener du da? Her snakker jeg om retunering av varer, hvordan kan de ha rett da? Mener du man kan bare hente en pizza fra pizzafryseren uten å skanne den da eller? (Selv om den er gratis) Haha... dumt.. Anonymkode: 9ff3c...88f 1
Gjest making.a.mess Skrevet 18. desember 2017 #18 Skrevet 18. desember 2017 56 minutter siden, Innlandsmannen skrev: Kunder har alltid rett Jeg syntes ts burde ta seg sammen og være mer forståelsesfull ovenfor kundene. Butikken lever av kundene. De ansatte skal være hyggelige og forklare reglene på en pen måte ovenfor de som ikke skjønner. Og la være å la seg irritere. Men... Det betyr ikke at kunden alltid har rett. Langt derifra.
Innlandsmannen Skrevet 18. desember 2017 #19 Skrevet 18. desember 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunder har som regel ikke rett, det spørs helt, altså som i hva da mener du da? Her snakker jeg om retunering av varer, hvordan kan de ha rett da? Mener du man kan bare hente en pizza fra pizzafryseren uten å skanne den da eller? (Selv om den er gratis) Haha... dumt.. Anonymkode: 9ff3c...88f Nei
Innlandsmannen Skrevet 18. desember 2017 #20 Skrevet 18. desember 2017 (endret) 12 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Jeg syntes ts burde ta seg sammen og være mer forståelsesfull ovenfor kundene. Butikken lever av kundene. De ansatte skal være hyggelige og forklare reglene på en pen måte ovenfor de som ikke skjønner. Og la være å la seg irritere. Men... Det betyr ikke at kunden alltid har rett. Langt derifra. Så det litt som svar til TS, de ansatte skal ta seg av kundene og ofte gi seg selv om ikke kunden har helt rett, da de vil ha god reklame og beholde kundene Endret 18. desember 2017 av Innlandsmannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå