Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 Av og til seirer latskapen om kvelden, og da er renseservietter ved siden av senga bra å ha. :oops: Hittil har jeg ikke testet så mange forskjellige, bare Eucerin fra apoteket (grusomme, fikk huden min til å brenne, og tok ikke bort sminke), og Simple sine, som jeg er ganske fornøyd med, siden de også fjerner vannfast mascara. Andre merker dere har erfaringer med? God? Dårlig?
Hilde Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 Har ikke annet å tilføye enn at jeg skal følge med på denne tråden selv. Har også forsøkt Eucerin (med samme resultat som deg), og det samme med H&M sine. (Vel, ingen bombe, de var overparfymerte og ekle..) Bruker Simple sine nå, og syns i grunn de er ganske ok.
Gjest Daniella_ Skrevet 1. februar 2005 #3 Skrevet 1. februar 2005 Jeg liker l'oreal sine. Prøvde Nivea sine. De var helt forferdelige. Følte som om jeg smurte fett i hele fjeset. Så det var det jeg har prøvd. Finnes nok bedre servietter enn l'oreal vil jeg tippe
Heidipia:) Skrevet 1. februar 2005 #4 Skrevet 1. februar 2005 Har prøvd mange forskjellige typer, bruker nå L`oreal sine. Har ikke funnet noen bedre enda. Veldig fornøyd med disse:)
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #5 Skrevet 1. februar 2005 Hva med MD Formulation sine, noen som har prøvd dem?
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #6 Skrevet 1. februar 2005 Hva med MD Formulation sine' date=' noen som har prøvd dem?[/quote'] Har de slike til fjerning av sminke?I så fall er de nok dyre (selv på nett), Simple sine, som funker UTMERKET, koster ca. 40kroner for 25 stk.
Elze Skrevet 2. februar 2005 #7 Skrevet 2. februar 2005 Simple sine er bra, Nivea sine er grusomme, fulle av mineraloljer. L'Oreal sine fikk mine øyne til å bli røde og hovne opp, og jeg tåler ellers ALT av produkter. De siste jeg testet var faktisk First Price sine, av alle ting, var kjempeblakk og skulle ha noe til å ha hos kjæresten. De er helt OK, fjerner sminke og ikke spesielt overparfymert. Og til under 15 kroner er det ingen katastrofe hvis de ikke falle i smak .. Jeg kommer til å kjøpe dem igjen, kjekt å ha til hyttetur og slikt eller veldig late kvelder.
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #8 Skrevet 2. februar 2005 Kanskje First Price sine funker bra for treningsbaggen? Hm, må testes ut (da fjerner jeg jo ikke all sminke, bare pudder o.l.)
Suzy Skrevet 2. februar 2005 #9 Skrevet 2. februar 2005 Jeg har prøvd L'Oreal og noen andre, men vender stadig tilbake til Simple. De er de absolutt beste og de er parfymefri så det svir ikke og det blir ikek noe "oljelag" på huden etter dem.
Shoegal Skrevet 2. februar 2005 #10 Skrevet 2. februar 2005 har bare prøvd loreal, men føler de legger igjen et slags lag med noe jeg ikke liker....
Gjest Litjmæ Skrevet 2. februar 2005 #11 Skrevet 2. februar 2005 Jeg bestilte noen sånne fra Yves Rocher, de var faktisk veldig bra! Husker dessverre ikke hva de het eller koster nå da men.. :oops:
Charmina Skrevet 2. februar 2005 #12 Skrevet 2. februar 2005 Jeg har prøvd flere typer og finner ingen jeg liker jeg! Kanskje fordi jeg egentlig synes det er bedre å bruke rensekrem og vann!Gammel vane vond å vende :oops: -Charmina
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #13 Skrevet 2. februar 2005 Jeg har sett en rosa pakke fra Garnier, men ikke prøvd. Tror det var for sensitiv hud, muligens parfymefri.
Junebug Skrevet 2. februar 2005 #14 Skrevet 2. februar 2005 Jeg har prøvd HMs, L'Oreals og Simples. Liker helt klart Sikmples renseservietter best.
Gjest Lilleulv Skrevet 2. februar 2005 #15 Skrevet 2. februar 2005 Av og til seirer latskapen om kvelden, og da er renseservietter ved siden av senga bra å ha. :oops: Hittil har jeg ikke testet så mange forskjellige, bare Eucerin fra apoteket (grusomme, fikk huden min til å brenne, og tok ikke bort sminke), og Simple sine, som jeg er ganske fornøyd med, siden de også fjerner vannfast mascara. Andre merker dere har erfaringer med? God? Dårlig? vet at garnier har fått best i test. selv liker jeg l'oreal sine best!!
Gjest Lilleulv Skrevet 2. februar 2005 #16 Skrevet 2. februar 2005 ps. jeg begynte å svi i ansiktet a simple, og det vil jeg tro du også vil gjøre pga du har sensitiv hud.
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #17 Skrevet 2. februar 2005 Renseservietter tar ikke bort sminken. Er fine til å bare freshe opp huden, men til å ta bort sminke med er de håpløse til... Hvordan skal liksom ett produkt både lukke opp porene (som rensemelk) og lukke igjen porene (som tonic), det sier seg selv Nei takk, liker den vanlige "tunge" måten med rensemelk og tonic hver for seg.
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #18 Skrevet 2. februar 2005 Jeg bruker Nivea sine nå, og er ikke veldig fornøyd med dem, kommer til å se meg om etter et annet merke neste gang.
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #19 Skrevet 2. februar 2005 ps. jeg begynte å svi i ansiktet a simple' date=' og det vil jeg tro du også vil gjøre pga du har sensitiv hud.[/quote'] Faktisk ikke. Jeg har snart brukt opp en pakke, og de funker helt greit.
Gjest Lilleulv Skrevet 2. februar 2005 #20 Skrevet 2. februar 2005 jøss... hvorfor begynte jeg å svi av de tro? kanskje jeg gnei litt hardt men anbefaler fortsatt l'oreal altså. synes de var bedre. men skal prøve garnier siden de ble best i test.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå