AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #1 Del Skrevet 17. desember 2017 Jeg har et pent hjem, økonomien er på stell, bedre helse og familien har det bra. Allikevel er det en tomhetsfølelse hver kveld fordi jeg ikke har nære venner å tilbringe dagene med. Er dette vanlig? Anonymkode: 322bb...1d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #2 Del Skrevet 17. desember 2017 Hva med å forsøke å utvikle de relasjonene du har? Og forsøke å få deg flere venner? Jeg tror det faktisk er veldig vanlig fordi vi lever veldig adskilt fra hverandre i samfunnet. Men ved å gjøre en ekstra innsats selv så er det fullt mulig å forandre på det. Men det fordrer kanskje at du blir litt mer aktiv. Anonymkode: 649ce...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #3 Del Skrevet 17. desember 2017 Vi trenger alle å ha kontakt med mennesker. Har man ikke en partner kan man få noe av behovet dekket av kontakt med mennesker man møter gjennom jobb/ fritidsaktiviteter. Jeg har jobb og fritidssktiviteter, men kan også føle en tomhetsfølelse av og til. Når tomheten kommer sigende fyller jeg den med en kreativ aktivitet. Tiden flyr når man glemmer seg selv😃. Anonymkode: 67deb...9c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #4 Del Skrevet 17. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med å forsøke å utvikle de relasjonene du har? Og forsøke å få deg flere venner? Jeg tror det faktisk er veldig vanlig fordi vi lever veldig adskilt fra hverandre i samfunnet. Men ved å gjøre en ekstra innsats selv så er det fullt mulig å forandre på det. Men det fordrer kanskje at du blir litt mer aktiv. Anonymkode: 649ce...21a Jeg jobber med det, men det går sakte framover. Anonymkode: 322bb...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 20. desember 2017 #5 Del Skrevet 20. desember 2017 Kan du ikke melde deg på noen datingsider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråla74 Skrevet 21. desember 2017 #6 Del Skrevet 21. desember 2017 Tror følelsen av ensomhet er ganske vanlig pga samfunnet vi lever i.... For mange går det i jobb, barn, fritidsaktiviteter osv osv... Da er det ikke mye tid igjen til å pleie relasjoner til venner... Veldig trist synes jeg.... Men er nok noen som prioriterer venner ogsoå. Er bare å finne de...:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå