Gå til innhold

Kan man trekke tilbake et hjerte på Happn? Angrer sykt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, situasjonen er som følger: Jeg har gått i behandling hos fysioterapeut, til sammen 5 behandlinger, men behandlingen er nå over.

Dessverre har jeg klart å bli litt betatt av denne behandleren og fikk det for meg at vi faktisk hadde passet godt sammen og skulle ønske jeg aldri hadde gått til behandling hos han pga. at jeg nå mister sjansen til å kunne date han :( Jeg vet at det dessverre er problematisk mtp. pasient - behandlersituasjon. Han er singel, for han er aktiv på datingapper, både Tinder og andre apper. Vi bor i et område med relativt få aktive brukere på Happn, og vi har krysset hverandre flere ganger allerede. Han har nok garantert sett meg og kjent meg igjen, pga. relativt sjeldent navn og at han vet alderen min. Jeg regner med at han er høyst profesjonell, men i går klarte jeg ikke dy meg og tenkte "Hva om det faktisk er drømmemannen og jeg går glipp av en mulighet pga. teite formaliteter"?. Jeg har rasjonalisert det med at en fysioterapeut ikke har like strenge retningslinjer å forholde seg til som en lege. Så jeg trykte et hjerte på han og håpte innerst inne at ha skulle ha gjort det samme. Det har han selvfølgelig ikke gjort, det ble ingen match enda. Nå er jeg fryktelig flau over denne handlingen min. Jeg prøver å se det fra hans side og det må være utrolig ubehagelig at en tidligere pasient prøver å flørte.

Jeg er nå fryktelig redd for at han skal "se" på en eller annen måte at jeg har trykt hjerte på han. Så langt har jeg forstått at han ikke vil få nyss om det med mindre han trykker selv, eller at jeg trykker på et chattesymbol der jeg sender ut et "hi" om å ville chatte. Dette har jeg heldigvis ikke gjort. Men jeg er ikke helt kjent med appen, og er redd for at dersom man har betalt for et plussabonnement så får man opp tilgang på hvem som har likt eller noe eller at det er andre parametre som gjør til at han kan få det med seg på en eller annen måte. Derfor tenker jeg at det beste er at jeg trekker tilbake hjertet sånn at han ikke får greie på det!! Er det noen som vet om det går an? Prøvde å gå innpå og lete man fant ingen plass man kan trekke tilbake hjertet på. Men hva skjer om jeg trykker på det kryssymbolet sånn at han forsvinner fra kryssinga? Fjerner jeg automatisk hjertet da eller bare forsvinner han fra åsynet mitt og hjertet vil fortsatt ligge inne?

Hilsen en meget flau og tragisk kvinne.

Anonymkode: b3d30...4ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette

Anonymkode: eb73f...04c

Skrevet

Jeg har ikke brukt Happn, bare Tinder. Men umiddelbart tenker jeg det er best å slette profilen helt. Da slipper du å bekymre deg. Så kan du eventuelt opprette ny profil etterpå.

Anonymkode: fc839...a22

• Liker 2
Skrevet

Uansett tror jeg ikke det er problematisk å skulle date, ettersom behandlingen hos han er over. Men det kan jo hende han føler at han ikke kan ta det første skrittet, dersom han skulle være interessert. Føler med deg på usikkerheten, for det blir jo så pinlig hvis han ikke er interessert. Det er kanskje heller lurere å prøve å støte på han tilfeldig på treningssenter, butikken osv. og prøve å få i gang samtale der. Da kan du jo kjenne litt på kjemien og stemningen.

Anonymkode: fc839...a22

Skrevet (endret)

Jeg ville skrevet. Du ser han sikkert aldri igjen og det verste han kan skrive er at han ikke er interessert eller føler det er feil.

Du har ingenting å tape vel?

Endret av duplexx
Skrevet

Det er ingenting han kan gjøre for å se hvem som har likt ham, så du kan slutte å bekymre deg.

Anonymkode: 36a1e...39d

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg hadde Happn før og jeg så jo de som sendte meg hjerter, selv om jeg ikke sendte de hjerter? Og de kunne sende meg en påminnelse også såvidt jeg husker. Er det slutt på det da?

Skrevet

Det har blitt nytt. Nå er det vel kanskje sånn at hjertene ikke synes med mindre det er match, men om du sender "hei" får de beskjed.

Anonymkode: 72ced...5b7

Skrevet

Takk for svar dere. Det hjalp litt, men NÅ har det virkelig skjedd noe rart.

Sjekka gjennom tidslinja for kryssinga i dag tidlig og han er plutselig forsvunnet som dugg fra solen. Først tenkte jeg bare at det var kommet så mange nye, men andre jeg har krysset før han ligger der endå. Min første tanke er at han bare har slettet seg fra appen pga. at han kanskje har blitt eksklusiv med noen.

Men her kommer det virkelig rare. Inne på meldingsymbolet i innboksen stod det at jeg hadde fått et varsel. Men når jeg går inn der er det ingen nye meldinger. På profilen min kan ma se hvor mange "crushes" man har. I går hadde jeg 151 crushes, nå står det 152 crushes, men jeg har ingen nye!! Har sjekket opp og ned og får ikke dette til å stemme. 

I og med at dette oppstod på samme tid som han har forsvunnet, virker det veldig rart. Det kan godt være at han ved et uhell har kommet borti hjerteknappen og sett at det har blitt match og i full panikk blokkert meg eller noe. Dette var en av grunnene til at jeg ville fjernet hjertet fordi det skjer jo at man er litt uheldig og slepphendt med touchtelefonen og plutselig trykker på noe man ikke tenkte. 

Jeg ser ikke noen annen logisk grunn for at han plutselig skulle forsvinne sånn uten videre når jeg har kunnet se han et par dager nå. Han har dessuten hele tiden stått som aktiv hver dag så det er ikke det at han ikke har vært inne på appen. 

Det er dessverre relativt stor sjanse for at jeg kommer til å støte på han på butikken eller noe en dag. Så dette er litt kleint. 

Å slette profilen for en kortere periode hadde forøvrig ikke funket. Jeg har kun fått til å deaktivere profilen og da er man tilbake til der man slapp når man kommer tilbake.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar dere. Det hjalp litt, men NÅ har det virkelig skjedd noe rart.

Sjekka gjennom tidslinja for kryssinga i dag tidlig og han er plutselig forsvunnet som dugg fra solen. Først tenkte jeg bare at det var kommet så mange nye, men andre jeg har krysset før han ligger der endå. Min første tanke er at han bare har slettet seg fra appen pga. at han kanskje har blitt eksklusiv med noen.

Men her kommer det virkelig rare. Inne på meldingsymbolet i innboksen stod det at jeg hadde fått et varsel. Men når jeg går inn der er det ingen nye meldinger. På profilen min kan ma se hvor mange "crushes" man har. I går hadde jeg 151 crushes, nå står det 152 crushes, men jeg har ingen nye!! Har sjekket opp og ned og får ikke dette til å stemme. 

I og med at dette oppstod på samme tid som han har forsvunnet, virker det veldig rart. Det kan godt være at han ved et uhell har kommet borti hjerteknappen og sett at det har blitt match og i full panikk blokkert meg eller noe. Dette var en av grunnene til at jeg ville fjernet hjertet fordi det skjer jo at man er litt uheldig og slepphendt med touchtelefonen og plutselig trykker på noe man ikke tenkte. 

Jeg ser ikke noen annen logisk grunn for at han plutselig skulle forsvinne sånn uten videre når jeg har kunnet se han et par dager nå. Han har dessuten hele tiden stått som aktiv hver dag så det er ikke det at han ikke har vært inne på appen. 

Det er dessverre relativt stor sjanse for at jeg kommer til å støte på han på butikken eller noe en dag. Så dette er litt kleint. 

Å slette profilen for en kortere periode hadde forøvrig ikke funket. Jeg har kun fått til å deaktivere profilen og da er man tilbake til der man slapp når man kommer tilbake.

Kan godt stemme at han likte deg også og så slettet matchen. 

Møter du han på butikken så smiler du søtt, sier hei og ellers fremstår som helt chill. 😉 Ikke gjør det til mer kleint enn det trenger å være. 

Anonymkode: e48b5...89c

• Liker 1
Skrevet

Happn har litt bugs, som gjør at noen av de på tidslinjen forsvinner. Hvis jeg lukker og åpner appen igjen så bruker noen av mennene å dukke opp.

Det kan også være at han har deaktivert kontoen sin, jeg har opplevd det også, og så har mannen dukket opp på timelinen etter flere måneder.

Anonymkode: 34f4a...3c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...