Gå til innhold

En liten julegave til daten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet ei dame i tredveårene noen uker. Har møtt henne kanskje 5-6 ganger. Nå skal hun reise bort før jul, så jeg tenkte kanske å kjøpe en liten ting til henne, bare fordi det virker som en koselig ting å gjøre inntil vi møtes igjen på nyåret. Men jeg kommer ikke på noe. Hun er ikke en nips-person, så jeg blir glad for forslag :)

Anonymkode: 84fb4...ff4

Skrevet

Høres ut som at det du har lyst til å "si" med gaven er at du setter pris på henne, samtidig som dere ikke har datet all verdens lenge. Da tenker jeg det passer å kjøpe noe som sier "jeg liker deg", uten å være dyrt eller krevende å få tak i. Konkrete forslag: hjerteformet godteri, en kopp med "verdens kuleste" e.l, en pen potteblomst (hvis hun klarer å ta vare på slikt), en morsom liten bok.

• Liker 2
Gjest Melis123
Skrevet

Votter eller skjerf kanskje... det hadde jeg satt pris på iallefall😊

Skrevet

Jeg syns det er too much å få gave fra noen jeg bare har møtt 5-6 ganger , med mindre det er når man faktisk møtes (ikke sende i posten eller noe) og en uanstrengt og upakket pose med julegodt eller julekaker fra en bod dere gikk forbi sammen og du sier "liker du sånne?" og kjøper til henne og sier "her, god jul a :) "  En pakke eller gave med en ting og som er pakket inn osv blir litt i meste laget, men folk er forskjellige, kanskje hun liker det 

Anonymkode: bdf8f...1d0

Skrevet

Evn en julestjerne blomst dere kjøper samme, du sier la oss gå innom blomsterbutikken, så kjøper du en julestjerne og sier "her, god jul :) " så er det greit. Bare ikke gjør noe stort ut av det og kleint med innpakka gave du har forberedt osv 

Anonymkode: bdf8f...1d0

Skrevet

Ikke potteplante 🙈

Anonymkode: 8eb5b...1ad

• Liker 1
Skrevet

Ikke en blomst, i alle fall, for hun skal jo reise bort. Noe konfekt eller noe sånt kunne være hyggelig.

Anonymkode: babe2...6f0

• Liker 1
Skrevet

Gå innom et antikvariat og kjøp en bok som har betydd mye for deg. Da blir hun bedre kjent med deg gjennom gaven, du gir ikke bort bare en ubrukelig tingest. 

Anonymkode: 69df3...a75

• Liker 2
Skrevet

Takk for fine tips! :)

TS

Anonymkode: 84fb4...ff4

Skrevet

Hvis du feks har fått med deg hva som er favorittgodteriet hennes så kan du kjøpe det som hun kan kose seg med på turen? Kanskje sammen med et julehefte? Om hun liker sånt da. Lunch eller nemi feks. Det hadde jeg satt pris på.:) Eller om det er noe annet du vet hun liker som ikke koster all verden. Blomst hadde funket om hun skulle vært hjemme, men ikke når hun reiser bort.

• Liker 1
Skrevet

Kjøp noen enkle og fine øredobber, men ikke for dyrt! Si du tenkte på henne da du så dem, og at du vet at dere ikke har truffet hverandre lenge, men du måtte bare gi dem til henne. 

Anonymkode: 5abcf...710

Skrevet

Her vi bor har vi en stor sjokoladebutikk, de selger søte kopper, stort utvalg ekstra god kakao, masse sjokolade, og man kan få laget en søt gavepakke. Jeg hadde blitt veldig glad for en søt kopp med en god kakao til. 

Jeg har vært på date med en mann 2 ganger, hatt kontakt i 1,5 mnd da, han har kjøpt gave til meg, og håper virkelig han bare har kjøpt en søt liten ting. For jeg kommer bare til og kjøpe noe lite til han. 

Anonymkode: 5be65...4db

Skrevet

Sjokolade! :) Samboeren min kjøpte en fin liten eske med selvvalgte konfektbiter fra en fancy sjokoladebutikk første julen etter vi traff hverandre (og da hadde datet kanskje 5-6 ganger vi også). 

Anonymkode: 348d2...47d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjøp et par enkle sølvøredobber, Glitter har mange fine i ekte sølv til 100-150 kr. Kjøp en gavepose og legg øredobbene sammen med en eske Freia Melkehjerter, ikke for mye og ikke for lite. https://www.glitter.no/sma-ear-crawlers-gullbelagt315026661000.jpg

Endret av Ella1
Annonse
Skrevet

Bamse med varmeflaske inni! Det hadde jeg satt pris på. Veldig koselig gave. 

Ikke kjøp noe veldig dyrt som en chanelveske. Det er så turnoff.

Anonymkode: b88de...9fa

Skrevet

Kjøp et par gode varme søte sokker og pakk de inn med en marsipangris. :jepp:

Skrevet

Støtter forslagene om sjokolade, og kanskje en koselig bok til reisen? En slags goodiebag til turen. :)

Skrevet
1 time siden, Ella1 skrev:

Kjøp et par enkle sølvøredobber, Glitter har mange fine i ekte sølv til 100-150 kr. Kjøp en gavepose og legg øredobbene sammen med en eske Freia Melkehjerter, ikke for mye og ikke for lite. https://www.glitter.no/sma-ear-crawlers-gullbelagt315026661000.jpg

Sjokolade høres ut som en god ide, men billig juggel er et elendig tips. Tenk om de fortsetter å henge sammen. Da kommer hun til å føle seg tvunget til å bruke noe hun ikke liker (dersom hun ikke liker det). Jeg hadde aldri gått med det du viser bilde av. 

Anonymkode: 40080...cbf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...