AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #21 Skrevet 17. desember 2017 Har bodd to år i utlandet. Måtte gå til innkjøp av masse ullklær denne vinteren nå når jeg er tilbake i Norge. Skjelettet stivner og astmaen liker ikke kaldere enn -5. Men det er fint ute da.... Synd at Norge er et så dritbra land å bo i ellers, hvis ikke hadde det vært farvel for alltid! Anonymkode: b9056...f4b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #22 Skrevet 17. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Hater det! Det absolutt verste for meg, er mørket. Det er mørkt når man står opp, og mørkt når man kommer hjem fra jobb. Nitrist!!!! Anonymkode: a5e86...059 Da må du skaffe deg sånn " deppa-lysmaskin", funker bra det . Anonymkode: 30256...00e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #23 Skrevet 17. desember 2017 Da Gud skapte verden så han ned til lille Norge og sa: "Dette er det fineste jeg har skapt, for å bevare skjønnheten skal det på vinteren fryses ned til is og sne, og på sommeren skal det vaskes og skylles hver dag," Anonymkode: 48bf1...b72
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #24 Skrevet 18. desember 2017 Elsker kulde og mørke, hater sommer og varme, så nå er jeg i trivselsperioden og passer på å nyte den hver dag, for før man vet ordet av det er det vår igjen. Anonymkode: 13751...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #25 Skrevet 18. desember 2017 Hiver meg litt på denne. Misliker også vinter og kulde. Ikke dermed sagt at jeg ikke kan nyte noen skiturer eller en hvit jul, men dette er jo et begrenset antall dager i det store og hele. Har egentlig heller ikke særlig problemer med noen kalde dager, men jeg kan jo ikke si at jeg liker det likevel. Generelt sett er vinteren mer til hinder enn nytte. Men nå er det bare noen dager til det går mot lysere tider igjen Anonymkode: 5d0e9...fa1
Gjest C.Tramell Skrevet 18. desember 2017 #26 Skrevet 18. desember 2017 Fullstendig, innmari kjempeenig! Huff, jeg hater vinteren. Det er som både kropp og sinn stopper opp og går på sparebluss når det blir så kaldt. Når barna blir store vil jeg bo et varmere sted.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #27 Skrevet 18. desember 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Da må du skaffe deg sånn " deppa-lysmaskin", funker bra det . Anonymkode: 30256...00e Dagslyslampe mener du? Trenger ikke være deppa for å bruke det Har det selv, og syntes selv det hjelper på energinivået. Bruker den en halvtimes tid de morgenene jeg føler meg trøtt. Dusj og deretter dagslyslampe under frokost hjelper litt. Men det slår naturlig nok ikke lengre og lysere dager Anonymkode: 5d0e9...fa1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #28 Skrevet 18. desember 2017 Er heller ikke så stor fan av vinter. Mørkt og kaldt er det! Huff! Det verste er når det er glatt og man nærmest må klatre oppover veien. Var i utlandet i sommer, 32 grader på det varmeste. Svetta rant! Men heller det enn 10 minus! Syns det er deilig å bare slenge på seg en kjole eller topp og shorts og gå ut. Anonymkode: f91f9...6b7
T-Rex Skrevet 18. desember 2017 #29 Skrevet 18. desember 2017 On 17.12.2017 at 2:21 PM, AnonymBruker said: Jeg elsker ordentlig vinter med kulde og snø. Ikke sånne vintre vi ofte har med regn, slaps og is. Forstår at det kan være irriterende når folk sier "bare flytt", selv om vi som misliker sol og varme ikke en gang har den muligheten. For hvor skal man flytte til hvis man liker det kaldere enn Norge Anonymkode: fc2cf...42b For norske statsborgere er vel Svalbard og Grønland mest nærliggende, om man vil ha det kjøligere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå