AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #1 Skrevet 17. desember 2017 Hater vinteren med den driten som følger med den. Fryser om jeg ikke kler meg som en pingvin da så jeg nesten ikke klarer å bevege meg, må ha på 10 kg klær, faen. Bilen stopper i kulden klarer ikke kulden den heller, ja jeg har en elbil. Gå ut i snøen så går man rett på tryne da man sklir på den helvetes glatte snøen og isen! Det er ikke noe positivt med vinteren, bare plager! Bor sentralt på Østlandet, var -22 i natt, for jævlig! Anonymkode: 86e9e...c19 5
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. desember 2017 #2 Skrevet 17. desember 2017 Godt å se jeg ikke er alene, virker som de fleste elsker denne årstiden.
Polly Ester Skrevet 17. desember 2017 #3 Skrevet 17. desember 2017 Jeg er helt enig med deg. Jeg hater snø og kulde. Og blir sur hver gang noen sier at "det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær, du får kle på deg mer da." Og nå sitter jeg inne og fryser også, det er for kaldt for meg når det bare er 22 grader i stua... venter på at varmen skal gå opp... og sitter med tre lag klær på meg. 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #4 Skrevet 17. desember 2017 Akkurat nå, Calandria skrev: Godt å se jeg ikke er alene, virker som de fleste elsker denne årstiden. Samme sier jeg, fint jeg ikke er den eneste Anonymkode: 86e9e...c19
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #5 Skrevet 17. desember 2017 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Jeg er helt enig med deg. Jeg hater snø og kulde. Og blir sur hver gang noen sier at "det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær, du får kle på deg mer da." Og nå sitter jeg inne og fryser også, det er for kaldt for meg når det bare er 22 grader i stua... venter på at varmen skal gå opp... og sitter med tre lag klær på meg. Trodde jeg var litt spesiell med at jeg hater vinter og kulde, men er tydeligvis flere som er det også Ja, det er så provoserende som det går an, hvor mye mener de vi skal kle oss liksom? Tømmer hele klesskapet men fremdeles er det kaldt. Samme her, sitter inne foran peisen fullt påkledd med pledd rundt meg, men er ikke nevneverdig varm inne engang. Anonymkode: 86e9e...c19
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #6 Skrevet 17. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hater vinteren med den driten som følger med den. Fryser om jeg ikke kler meg som en pingvin da så jeg nesten ikke klarer å bevege meg, må ha på 10 kg klær, faen. Bilen stopper i kulden klarer ikke kulden den heller, ja jeg har en elbil. Gå ut i snøen så går man rett på tryne da man sklir på den helvetes glatte snøen og isen! Det er ikke noe positivt med vinteren, bare plager! Bor sentralt på Østlandet, var -22 i natt, for jævlig! Anonymkode: 86e9e...c19 Hurra! Endelig en som har forstått at vi bør ha sommer og mildvær hele året. Anonymkode: 1cbbb...57e 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #7 Skrevet 17. desember 2017 Jeg har aldri forstått mennesker som går rundt og hater vær? Vinteren kommer jo uansett hvor mye man hater den, så det eneste som skjer er at man plager seg selv og andre med sitt dårlige humør. Anonymkode: 30256...00e 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #8 Skrevet 17. desember 2017 Flytt utenlands da. Anonymkode: 1f1a6...af6
jegerjenta Skrevet 17. desember 2017 #9 Skrevet 17. desember 2017 Kom deg hit jeg bor, Drevsjø, da kan man si det er "kaldt" noen dager om vinteren. 40 minus er ikke uvanlig Personlig elsker jeg vinteren, jeg hadde gått på veggen om det alltid hadde vært sommer, jeg setter utrolig pris på sommeren etter en lang og kald vinter. Setter også utrolig stor pris på en kald vinter etter en svettsom og varm sommer
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #10 Skrevet 17. desember 2017 Slenger meg på denne. I tillegg til at jeg hater å fryse (noe jeg gjør uansett hvor godt jeg kler på meg) så sprekker både lepper og hender opp at den tørre, kalde luften. Spiller ingen rolle hva jeg smører de inn med, eller hvor mye væske jeg inntar. Det både ser lite delikat ut, og medfører smerter stort sett hele vinteren. Glatte, saltdekkede veier er et eget kapittel i seg selv. Fysj. Anonymkode: 0bcc7...066 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #11 Skrevet 17. desember 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flytt utenlands da. Anonymkode: 1f1a6...af6 Enten er det dette med klærne, eller så er det at vi alltids kan flytte utenlands. Nei, jeg kan ikke det. Nei, folk flest kan ikke det. Hadde jeg vært 20-25 år yngre, uten familie og jobb etc så kunne jeg nok flyttet. Hadde jeg vært 20-25 år eldre kunne jeg kjøpt meg hus i Spania og bodd der om vinteren. Men, jeg er i en livssituasjon at det ikke bare er å flytte utenlands. Jeg takler ikke varmen så godt heller jeg da, så jeg kunne ikke bodd i et land med ekstrem varme heller (over 25-26 grader og jeg går i koma) Gleder meg til våren. Våren er det beste som finnes. (Etter at slapset er tørket opp) Anonymkode: 48bf1...b72 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #12 Skrevet 17. desember 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enten er det dette med klærne, eller så er det at vi alltids kan flytte utenlands. Nei, jeg kan ikke det. Nei, folk flest kan ikke det. Hadde jeg vært 20-25 år yngre, uten familie og jobb etc så kunne jeg nok flyttet. Hadde jeg vært 20-25 år eldre kunne jeg kjøpt meg hus i Spania og bodd der om vinteren. Men, jeg er i en livssituasjon at det ikke bare er å flytte utenlands. Jeg takler ikke varmen så godt heller jeg da, så jeg kunne ikke bodd i et land med ekstrem varme heller (over 25-26 grader og jeg går i koma) Gleder meg til våren. Våren er det beste som finnes. (Etter at slapset er tørket opp) Anonymkode: 48bf1...b72 Det som er anstrengende med " vær-haterne",er den evinnelige klagingen gjennom hele vinteren, si det gjerne en gang, eller skriv det her,men ikke terp på det gjennom hele vinteren.Været endrer seg jo ikke over at man klager over det, så spar omgivelsene for det dårlige humøret. Anonymkode: 30256...00e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #13 Skrevet 17. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som er anstrengende med " vær-haterne",er den evinnelige klagingen gjennom hele vinteren, si det gjerne en gang, eller skriv det her,men ikke terp på det gjennom hele vinteren.Været endrer seg jo ikke over at man klager over det, så spar omgivelsene for det dårlige humøret. Anonymkode: 30256...00e Ok, jeg klager ikke evinnelig. Jeg kan si det hvis noen spør om jeg skal være med på noe når det er kaldt, eller jeg skriver det her, men utover det bare holder jeg meg inne i varmen. Evinnelig klaging er når man sier det hele tiden og det gjør ikke jeg, så da velger jeg å ikke ta ting personlig. Og dårlig humør har jeg i hvert fall ikke, så da gjaldt det ikke meg. Jeg er "vær-hater" inni meg. Klaging generelt sett - uansett om det er vær eller uvær eller klær eller mat eller andre ting - er kjipt. Jeg liker klaging like lite som jeg liker kaldt eller for varmt vær. Anonymkode: 48bf1...b72
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #14 Skrevet 17. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg klager ikke evinnelig. Jeg kan si det hvis noen spør om jeg skal være med på noe når det er kaldt, eller jeg skriver det her, men utover det bare holder jeg meg inne i varmen. Evinnelig klaging er når man sier det hele tiden og det gjør ikke jeg, så da velger jeg å ikke ta ting personlig. Og dårlig humør har jeg i hvert fall ikke, så da gjaldt det ikke meg. Jeg er "vær-hater" inni meg. Klaging generelt sett - uansett om det er vær eller uvær eller klær eller mat eller andre ting - er kjipt. Jeg liker klaging like lite som jeg liker kaldt eller for varmt vær. Anonymkode: 48bf1...b72 Da faller du utenfor den gruppen jeg tenkte på , altså dem som klager høyt og mye, nesten kontinuerlig Anonymkode: 30256...00e 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #15 Skrevet 17. desember 2017 Jeg elsker ordentlig vinter med kulde og snø. Ikke sånne vintre vi ofte har med regn, slaps og is. Forstår at det kan være irriterende når folk sier "bare flytt", selv om vi som misliker sol og varme ikke en gang har den muligheten. For hvor skal man flytte til hvis man liker det kaldere enn Norge Her er en sang til dere som ikke liker vinteren. Anonymkode: fc2cf...42b
Gjest Husmusa70 Skrevet 17. desember 2017 #16 Skrevet 17. desember 2017 Hater det også. Vil flytte men omstendigheter gjør at det ikke går akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #17 Skrevet 17. desember 2017 Her jeg bor kan det gå flere år mellom hver gang vi har minusgrader gjennom et helt døgn, men nå har det vært sikkert en uke med snø og ca minus 2. Iskaldt, men jeg takler dette og, men nå er jeg ikke værsyk som type, så vær generelt plager meg overhodet ikke . Anonymkode: 30256...00e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #18 Skrevet 17. desember 2017 Jeg synes vinteren er veldig fin, men jeg må ha på meg boblebukse om jeg skal ut å gå meg en tur da og det er jo len del som blir tungvindt med vinteren. Varme opp bilen, børste av snø og alle klærne en må ha på seg fordi man skal ut. For ikke å snakke om den stygge røde nesa man får som får en til å se ut som en klovn.. Anonymkode: 5bb1e...d26
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #19 Skrevet 17. desember 2017 Enig. Hater det! Det absolutt verste for meg, er mørket. Det er mørkt når man står opp, og mørkt når man kommer hjem fra jobb. Nitrist!!!! Anonymkode: a5e86...059
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #20 Skrevet 17. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som er anstrengende med " vær-haterne",er den evinnelige klagingen gjennom hele vinteren, si det gjerne en gang, eller skriv det her,men ikke terp på det gjennom hele vinteren.Været endrer seg jo ikke over at man klager over det, så spar omgivelsene for det dårlige humøret. Anonymkode: 30256...00e Det er jo gøy å klage over ting man hater. Og nå klager jo du over de som klager? Anonymkode: a5e86...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå