AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #1 Del Skrevet 17. desember 2017 Har operert puppene 2 ganger. Tatt botox i sinnarynke og masseter, fillers i lepper, hakke, kjeve, kinn, under øyne. Fettsugd dobbelthake, tatt buccal fettfjerning. Er fortsatt ikke fornøyd. Føler jeg har blitt avhengig og finner stadig nye ting jeg MÅ fikse. Går til psykolog men det hjelper ikke, har gått i 2 år. Føler jeg er avhengig av kosmetiske prosedyrer som en narkoman må ha stoff. Jeg tenker på utseende hele tiden og hva jeg må fikse på. Føler meg alltid kjempe stygg og rar. Jeg tenker når jeg fikser på de tingene som plager meg så er det over, men da finner jeg raskt noe nytt å fokusere på som jeg ikke klarer legge fra meg. Begynner å bli ganske deprimert og ingenting hjelper. Hvordan kan man komme seg ut av det? Anonymkode: 2a7f3...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #2 Del Skrevet 17. desember 2017 Fortsett hos psykolog. Og be om å få en ordning der andre tar hånd om din økonomi for en periode fremover, slik at du ikke kan bruke penger på slike operasjoner. Anonymkode: 86cb4...873 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #3 Del Skrevet 17. desember 2017 Finn en ny psykolog som bruker en annen terapiform, det du gjør nå fungerer tydeligvis ikke. Sykelig oppheng i utseende er et symptom på psykisk sykdom, litt som spisefortyrrelser ofte er problem på underliggende stress eller traumer. Anonymkode: 0458d...4de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #4 Del Skrevet 17. desember 2017 Er sikker på ts ser lekker ut etter alle inngrepene. Ikke vær så hard med deg selv. Anonymkode: 1f77d...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #5 Del Skrevet 17. desember 2017 Hva med å bytte psykolog. Jeg går på DPS, og det er faktisk veldig mange av dere der, og var først når jeg møtte på dere der, at jeg tenkte at det er ett problem og. Og det finnes helt sikkert noen som kan hjelpe deg, men har du gått til samme psykolog i 2 år, så hjelper vel ikke han deg? Anonymkode: 50fec...af2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #6 Del Skrevet 17. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har operert puppene 2 ganger. Tatt botox i sinnarynke og masseter, fillers i lepper, hakke, kjeve, kinn, under øyne. Fettsugd dobbelthake, tatt buccal fettfjerning. Er fortsatt ikke fornøyd. Føler jeg har blitt avhengig og finner stadig nye ting jeg MÅ fikse. Går til psykolog men det hjelper ikke, har gått i 2 år. Føler jeg er avhengig av kosmetiske prosedyrer som en narkoman må ha stoff. Jeg tenker på utseende hele tiden og hva jeg må fikse på. Føler meg alltid kjempe stygg og rar. Jeg tenker når jeg fikser på de tingene som plager meg så er det over, men da finner jeg raskt noe nytt å fokusere på som jeg ikke klarer legge fra meg. Begynner å bli ganske deprimert og ingenting hjelper. Hvordan kan man komme seg ut av det? Anonymkode: 2a7f3...657 Alt det der koster mye mer enn "over kr 200 000,-"....(Så hvorfor skrev du ikke korrekt beløp?) Anonymkode: 86cb4...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #7 Del Skrevet 17. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alt det der koster mye mer enn "over kr 200 000,-"....(Så hvorfor skrev du ikke korrekt beløp?) Anonymkode: 86cb4...873 Altså, jeg mener det er jo rart å skrive "over 200 000,- når det er snakk om minimum over 400 000,-) Anonymkode: 86cb4...873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 17. desember 2017 #8 Del Skrevet 17. desember 2017 Dårlig lege/klinikk som lar deg holde på sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #9 Del Skrevet 17. desember 2017 3 minutter siden, chisandra skrev: Dette er et høyst reelt problem for mange. Javel? Anonymkode: 09772...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 17. desember 2017 #10 Del Skrevet 17. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Javel? Anonymkode: 09772...dba Ja, det er jo nettopp dette man blir advart mot når det kommer til kosmetisk kirurgi - noen av oss vil da bli avhengige i den forstand at vi stadig finner nye ting å rette på, eller rette på det som allerede er fikset. Sånn er det så klart ikke for de fleste, men for de som vipper over, er det visst grådig vondt. Det tar alt fokus hvis de ikke får riktig hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #11 Del Skrevet 17. desember 2017 Jeg jobber med dette, og veldig mange må stoppes. De henger seg opp og ser ikke sitt eget beste. som du sier, kommer mange når de har en dårlig dag, og tror de skal bli bedre når de setter litt botox eller filler. Anonymkode: 58c77...b0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #12 Del Skrevet 17. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker said: Javel? Anonymkode: 09772...dba Behovet for kirurgien er bare symptomet. Noen opperer, driver med rusmidler, trener seg nesten til døde eller låner seg til gjeldsslaver. Alt koker ned til den samme følelsen av ikke å være god nok og uverdig. Kirurgien, drikkingen eller hva det måtte være er bare et forsøk på å lindre uutholdelige følelser. Problemet er at det aldri bli nok så lenge man ikke får tatt tak i de underliggende problemene og tåler å stå i det. Har ingen problem med å tro på TS. Anonymkode: 58529...4b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 18. desember 2017 #13 Del Skrevet 18. desember 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Blod, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #14 Del Skrevet 19. desember 2017 Jeg har brukt 75 tusen på kroppen min. Blir aldri helt fornøyd, så jeg har bare gitt opp å prøve, er 28år nå. Har ikke tatt fillers i leppene på flere år... Kan føle meg litt bedre etter at jeg sluttet med fillers! Det var som et jag i kroppen da jeg stadig måtte dra å fylle på leppene. Man blir definitivt avhengig av plastiske inngep! Anonymkode: fa0af...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 19. desember 2017 #15 Del Skrevet 19. desember 2017 Hjelpe meg. Dette er jo bare trist. Håper du får den hjelpen du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #16 Del Skrevet 19. desember 2017 Forvrengt speilbilde har ofte opphav i pskykiske problemer. Du har kanskje fått feil diagnose eller ikke blitt utredet skikkelig. Bytt lege og terapiform. Ta med deg en venn til legen som ikke lar deg ufarliggjøre problemstillingen. En av mine beste venner lurer alle leger og psykologer. Hun skjuler hvor mye alt koster. Hun har valgt forfengeligheten sin fremfor å bli lykkelig å bli i et jævelig forhold som betaler for alt sammen. Man ender ikke vakker med alt du gjør Ts. Tvert i mot. Anonymkode: 74453...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå