Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes prisen er stiv for disse julegodt posene med sjokolade eller marsipan osv. Koster jo 50-70 kr for en middels pose. Men tydelig vis blir det jo kjøpt ettersom de får solgt det. 

Anonymkode: a38fe...73b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper på maxgodis.se

Anonymkode: 17ba8...34a

Skrevet

Er jo samme prisen ellers i året også, så ikke noe merkverdig om det kalles for julegodt nei.....

Skrevet

Styrer unna de store posene men kjøper alltid sjokoladetrukket marsipangris og Minde sjokolade sin tennisracket. Har vært tradisjon hele livet.

Skrevet

Hvis en i sitt hode forskyver tidspunktet på når julen er, kan en får kjøpt ting en del billigere i januar. ;) 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Kun sjokoladetrukket marsipan og sjokoladeegg 

Skrevet

Kjøper sjokoladetrukket marsipan (ikke så farlig om det er gris, stenger eller egg) når det er på tilbud.

Spiser kanskje 200g av det i løpet av jula, så veldig dyrt blir det ikke. Stort sett setter vi store plater med melkesjokolade + en skål smågodt på bordet i tillegg til julekakene. Klarer oss fint uten marsipan da. 

Skrevet

Nei, jeg kjøper aldri julegodt. Jeg liker ikke marsipan, har aldri likt det, selv som barn.

Det jeg kjøper er helt vanlige sjokolader, som jeg gjør hver helg; Firkløver og Fruktnøtt sjokoladeplater. Ikke noe annet, selv om det er jul. Sønnen i huset foretrekker chips, så han får det. Han spiser ikke julegodteriet, han heller.

Gjest middagshøyden
Skrevet

Jeg kjøper Nidars marsipangris uten sjokolade. Elsker den marsipanen! Men ellers ingenting.

Skrevet

Noen har bedre råd enn andre. What's the problem? :vetikke:

Anonymkode: 8b89c...0b7

Skrevet

Jeg kjøper vanlig melkesjokolade fremfor dyr melkesjokolade i nisseform. Siden jeg bor alene, ikke har barn eller noe særlig med julebesøk så har det ingenting å si.

Skrevet

Nei. For dyrt. Kjøper lite av sånt. Kjøper annen sjokolade. Ellers mer opptatt av god mat  desserter osv.

Anonymkode: 71223...887

Skrevet

Hvis jeg har lyst på kjøper jeg det. Spiser veldig lite godis, så når jeg først skal ha godis kan jeg godt kjøpe en pose til 50-70 kr, selv om det åpenbart er ganske dyrt.

Skrevet

Litt. Jeg synes slike marsipangriser med sjokolade er godt, eller marsipanpølser med sjokoladetrekk, så hender jeg kjøper litt når det er lørdag. Nå har prisen også blitt satt ned på noe julegodt, så derfor synes jeg prisene er helt overkommelige.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet

Quality Street og After Eight er julegodt for meg. Og det kjøper vi inn. Sammen med et tonn klementiner, lager brente mandler og kjøper litt ekstra vanlig godteri. 

Skrevet

Vi har tradisjon med en eske Kong Haakon konfekt på julaften og en marsipangris som premie for mandelen, men ellers ikke noe utbredt kjøp av julegodterier.

Får alltid mye greier på jobb i gave og julekalendere og diverse, så blir å trykke i seg det i tillegg da :)

Skrevet

Jeg handler julegodt som er på tilbud. Det er alltid noe på tilbud i de store kjedene/coop obs eller tilsvarende.

Kjøper ikke fullprissnop lenger.

Anonymkode: a8a53...f31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...