Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at dere venter helt til julaften eller spiser dere eks medisterkaker og litt julemarsipan tidligere i desember?

Anonymkode: cf642...601

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julaften. 

Anonymkode: cf642...f87

Skrevet

Spiser litt julemat her og der i desember ja :) er jo så godt! 

Anonymkode: 2dcfa...303

• Liker 1
Skrevet

Vi venter til julaften :)

Anonymkode: 5f91b...2f9

Skrevet

Vi spiser ikke julemat, som i middag, før julaften, men julesnop og julebrus begynner vi med litt tidligere.

• Liker 1
Skrevet

I år så venter jeg til julaften. Jeg har rett og slett ikke hatt lyst på julemat nå, spiste så masse i fjor :P

Anonymkode: 97a00...c5e

Skrevet

Pleier å spise lutefisk før jul. I år er vi også bedt bort og da blir det ribbe julaften. Derfor blir det en pinnekjøttmiddag på lille julaften.
Synes julemat hører julen til.

Skrevet

Vanligvis ikke før jula setter inn, men i år skal jeg feire med min mor og hun er ikke glad i pinnekjøtt, mens det er fast julemiddag hos meg. Dermed tar jeg pinnekjøttmiddagen NÅ. 

Skrevet

Har vært på to julebord, spiste da ribbe og annet tilbehør. Blir ribbe på julaften også. Vi reiser bort, og de serverer ribbe 

Anonymkode: dd176...cbc

Skrevet

Har spist pepperkaker, kakemenn, julepølse, julebrus fra uti novembet😂trodde alle gjorde det slik som folk handler 😜

Anonymkode: 44306...d35

• Liker 1
Skrevet

Vi har hatt ribbe som søndagsmiddag en gang til nå. I dag blir det kalkun men det er jo ikke nødvendigvis forbeholdt jul. 

Anonymkode: cf852...a5d

Skrevet

Spiste pinnekjøtt på Ikea i begynnelsen av november tror jeg? Og pepperkaker også. Ikke spist annen julemat eller drikke etterpå.

Skrevet

Spiser en god del julemat hele høsten. Har også en runde med pinnekjøtt i påska, eller tidlig vår. 

Skrevet

I år blir det bare ribba på julaften som julemat for min del. Ordinær mat resten av jula, med elgkjøtt på nyttårsaften.

Anonymkode: c49c6...4fc

Skrevet

Når jeg er på julebord med jobben blir det en julemiddag før jul, men i år har jeg ikke spist noe julemat, bortsett fra julebrus og godt. 

Anonymkode: 9d0f0...cf3

Skrevet

Pinnekjøtt i november! Elsker det. Vi har også tradisjon om pinnekjøtt i påska. Prøver å vente med pepperkaker og julebrus til 1. desember. Men spiser både pinnekjøtt, kalkun og annen julemat i advent :)

Anonymkode: 3367d...fa6

Skrevet

Vi starter lillejulaften. Da spiser vi rakfisk,  spekemat og diverse og drikker juleøl.  Vi spiser pinnekjøtt juleaften. I en uke fråtser vi lutt ekstra med lang frokost, masse pålegg,  middager med bl.a kalkun, juleskinke og laks, og selvfølgelig spiser vi mer godteri den uka.  

2.januar er det tilbake til strikt kosthold igjen. Det går jo ikke an å holde på sånn i mer enn en uke! 😉

Anonymkode: 1d0b7...33f

• Liker 1
Skrevet

Venter til 01. desember med alt som har med julemat, julesnacks og julebrus å gjøre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...