Gå til innhold

Feministene går amok på grunn av kakestrøssel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne gangen er det kakestrøssel som utsettes for feministenes vrede. Kakestrøssel finnes blant annet i fargene rosa og blått. Det er forferdelig, mener feministene. Hvorfor det skulle være så ille klarer de derimot ikke forklare.

Dr.Oetker selger blå kakestrøssel under navnet «Superhero» og rosa strøssel med navnet «Princess Lillifee».
...
Ringheim legger til at det er vanskelig å uttrykke akkurat hvorfor hun blir så sint på dette.

https://www.aftenposten.no/okonomi/i/vmAGeV/-Unodvendig-a-sette-kjonn-pa-kakestrossel

Feminister blir krenket for de mest latterlige ting...

Anonymkode: 9b094...4fd

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har jo rett. Det er jo jævlig unødvendig. Hvorfor klikker du mer enn én feminist, på alle feministene, ts? Du vet du kan se en annen vei? Eller har du for lite viljestyrke?

Anonymkode: 04f4a...268

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun har jo rett. Det er jo jævlig unødvendig. Hvorfor klikker du mer enn én feminist, på alle feministene, ts? Du vet du kan se en annen vei? Eller har du for lite viljestyrke?

For all del, vil du gråte over at det finnes blå og rosa kakestrøssel så be my guest, lille feminist. Men hvis du forventer at jeg, eller noen andre, skal ta deg seriøst når du er så forbannet lettkrenket og tåler så lite, beklager, det kan vi bare ikke.

• Liker 13
Skrevet

Typisk feminst. Tar noen disse seriøst lenger?

Anonymkode: ab0f7...658

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For all del, vil du gråte over at det finnes blå og rosa kakestrøssel så be my guest, lille feminist. Men hvis du forventer at jeg, eller noen andre, skal ta deg seriøst når du er så forbannet lettkrenket og tåler så lite, beklager, det kan vi bare ikke.

Det er du som er så forferdelig beveget av denne sekstenårige jentas kommentar, så dine kommentarer om lettkrenkethet tar jeg ikke så veldig seriøst.

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For all del, vil du gråte over at det finnes blå og rosa kakestrøssel så be my guest, lille feminist. Men hvis du forventer at jeg, eller noen andre, skal ta deg seriøst når du er så forbannet lettkrenket og tåler så lite, beklager, det kan vi bare ikke.:link:

Anonymkode: 9b094...4fd:link:

:link:

Anonymkode: 3f0b9...f9c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er du som er så forferdelig beveget av denne sekstenårige jentas kommentar, så dine kommentarer om lettkrenkethet tar jeg ikke så veldig seriøst.

Ja, jeg blir beveget til å le. Å bli krenket av litt kakestrøssel er ikke normalt, selv ikke for en 16-åring. Med mindre hun er en feminist.

• Liker 7
Skrevet

En til kvinner vs menn tråd? La meg bare legge til et innlegg om hvor mye jeg hater disse for å så forlate tråden.

Wooosh!  

:goodbye:

Skrevet

... Hun er seksten.

:huh:

• Liker 1
Skrevet
Just now, AmandaVI said:

... Hun er seksten.

:huh:

Og så? Mener du innholdet er så ille at Aftenposten burde beskyttet henne mot seg selv?

Anonymkode: 48974...fe7

• Liker 7
Skrevet

1. Hvor mange brukere har du lagd her inne for å gi deg selv likerpoeng egentlig? 

2. Kan du fortelle meg 1 ting feminismen har gjort negativt for samfunnet vårt og for deg personlig? 

3. Vet at du ikke har noen rasjonelle og saklige svar på noen av spørsmålene, så du skal ikke bare prøve å finne deg noen venner i stedet for å sitte på et kvinneforum og hate på kvinner da? Var mamman din så slem mot deg? :vetikke:

Anonymkode: 9634f...fcf

• Liker 10
Skrevet

Og så? Mener du innholdet er så ille at Aftenposten burde beskyttet henne mot seg selv?

Anonymkode: 48974...fe7

Nei. At voksne menn ikke bør henge seg så veldig opp i en uskyldig observasjnon gjort av hundrevis av andre før nevnte sekstenåring.

• Liker 5
Skrevet

TS, vi skjønner at du har problemer med deg selv. Kanskje på tide å skaffe deg selv et liv, istedenfor å sitte oppe nattestid på et kvinneforum å spy ut hatet ditt, lage ørten "feminister"-tråder og opprette brukere som du logger inn og ut av for å gi deg selv likerpoeng :ler:

Anonymkode: ac8f4...5be

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AmandaVI skrev:

Nei. At voksne menn ikke bør henge seg så veldig opp i en uskyldig observasjnon gjort av hundrevis av andre før nevnte sekstenåring.

Du misforstår. Han ler, skjønner du ;) 

:ironi:

Skrevet

1. Hvor mange brukere har du lagd her inne for å gi deg selv likerpoeng egentlig? 

2. Kan du fortelle meg 1 ting feminismen har gjort negativt for samfunnet vårt og for deg personlig? 

3. Vet at du ikke har noen rasjonelle og saklige svar på noen av spørsmålene, så du skal ikke bare prøve å finne deg noen venner i stedet for å sitte på et kvinneforum og hate på kvinner da? Var mamman din så slem mot deg? :vetikke:

Anonymkode: 9634f...fcf

1. En. Denne.

2. Gått inn for kunstig befruktning av kvinner så de blir alenemødre som snylter på samfunnet.

3. Jeg hater ikke alle kvinner. Bare de som er feminister. Ikke fordi de er kvinner, men fordi de er feminister. Moren min slo meg, sparket meg, fortalte meg stadig vekk hvor verdiløs jeg var, kunne finne på å si at, "jeg hadde egentlig tenkt at vi skule dra til London nå i ferien, men på grunn av dine dårlige karakterer så blir det ingen tur likevel". Barnevernet var involvert.

Noe mer du lurer på?

• Liker 1
Skrevet

Unnskyld språket, men for en idiot.

For det første, gutter kan da kle seg ut som prinsser i rosa hvis de vil, og jenter kan da kle seg ut i superhelter i blått hvis de vil. Her lages det problemer ut av ingenting. Kjønn nevnes ikke, og tegningene viser ikke et bestemt kjønn.

For det andre, tenk på alle de problemene vi faktisk har i verden når det kommer til kjønn. Som transpersoner som blir drept på åpen gate, homofile som blir torturert, jentebarn som giftes bort, barn som omskjæres mot sin vilje... For en stund siden leste jeg om en liten 6-årig jente i India som ble voldtatt til døde av en trepinne. HVA FAEN. Det er noe å bli rasende for det. Ikke farger og navn på kakestrøssel.

Dette blir for dumt, selv for en i-lands tenåring som det der.

Anonymkode: 14178...28e

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3. Jeg hater ikke alle kvinner. Bare de som er feminister. Ikke fordi de er kvinner, men fordi de er feminister. Moren min slo meg, sparket meg, fortalte meg stadig vekk hvor verdiløs jeg var, kunne finne på å si at, "jeg hadde egentlig tenkt at vi skule dra til London nå i ferien, men på grunn av dine dårlige karakterer så blir det ingen tur likevel". Barnevernet var involvert.

1: Dette er forferdelig trist, Ts.

2: Innleggene dine suger, likefullt.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AmandaVI skrev:

Ingen som er blitt krenket før feministen la merke til det. Det er det folk henger seg opp i, at feminister blir krenket av det hundrevis av personer har sett mange ganger daglig uten å bry seg om, for det er ikke-saker.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

1: Dette er forferdelig trist, Ts.

2: Innleggene dine suger, likefullt.

Uff da, så krenket du blir. Ikke lett å være feminist nei. Dakals. :baby:

• Liker 4
Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som er blitt krenket før feministen la merke til det. Det er det folk henger seg opp i, at feminister blir krenket av det hundrevis av personer har sett mange ganger daglig uten å bry seg om, for det er ikke-saker.

Den som har hengt seg opp mest her er deg.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...