Gå til innhold

Hvis noen sier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg ikke var gift så hadde jeg sjekket deg opp?

Jeg kjenner en mann som jeg liker litt. Men ønsker ikke å lage trøbbel.

Er det vanlig å si dette, bare på tull liksom. 

Han er seriøst kjekk.

Anonymkode: 2c9c4...074

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare legg vekk tanken med en gang og unngå alt det dramaet og dritten der. 

Anonymkode: 74f2e...af6

Skrevet

Håper det var på fylla han sa det for å si det sånn. Hvem gift mann er så ekkel å sier noe sånt! Han syns du er deilig, men dere begge er bare nødt til å late som dette aldri ble sagt og du må holde deg langt unna han. Uansett hvor mye du liker oppmerksomheten hans så bidrar du til å ødelegge et ekteskap og ødelegge en sjel for evig og alltid om du flørter tilbak . Sett deg i hennes sko. Og ikke tro du kan overvinne han og ta han fra henne, det blir endeløs drama og krig, og han kommer til å være utro mot deg også så fort han går lei av deg. Møkkamann! Spiller vel ingen rolle hvor "seriøst kjekk" han er når han er slu som en slange og ikke eier moral . 

Anonymkode: feb37...0db

• Liker 2
Skrevet

Og igjen... en kvinne får oppmerksomhet fra en gift mann og kvinnene setter alle klørne ut. Hun skriver st hun ikke vil lage noe drama. Tar det som at hun ikke har tenkt å ta det videre. 

Er helt latterlig å se på hvor redde mange kvinner er for å bli forlatt .

Anonymkode: 5e857...60c

Skrevet

Du like han litt? Han er gift. Hold deg unna!

Anonymkode: 527f7...879

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis jeg ikke var gift så hadde jeg sjekket deg opp?

Jeg kjenner en mann som jeg liker litt. Men ønsker ikke å lage trøbbel.

Er det vanlig å si dette, bare på tull liksom. 

Han er seriøst kjekk.

Anonymkode: 2c9c4...074

Hva ønsker du å oppnå?

Anonymkode: f1d19...2d8

Skrevet

Han mente det sikkert, og han ville muligens sjekke hvordan du reagerte. Om han er på utkikk etter en flørt eller elskerinne, og du viste at du ble smigret, så blir du sikkert å høre fra han igjen.  Men kan hende det bare var noe han mente som ett komplement, noe som jeg syns var upassende av han, men som kan være uskyldig. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er helt latterlig å se på hvor redde mange kvinner er for å bli forlatt .

Anonymkode: 5e857...60c

Er ikke det det handler om. Jeg er selv singel som skrev at hun og han må glemme dette uansett hvor mye hun liker oppmerksomheten hans og hans hennes. Man har som menneske visse moraler , og disse moralene er nødvendige for å ha et godt samfunn. Om folk ikke brydde seg om godt og ondt, og ikke eide moral, så hadde samfunnet vært elendig. Alle hadde bæsjet i andres biler, slått fremmede når de var irriterte, stjelt så fort de trengte penger, manipulert og bevisst ødelagt folk psykisk bare fordi de kunne osv. Sånn skal ikke samfunnet være og vi alle er nødt til å gå foran som gode eksempler og inneha en god moral. 

Anonymkode: feb37...0db

• Liker 1
Skrevet

Det betyr jo akkurat det han sier. Herregud.

Menn er ikke kompliserte, det er bare kvinner som analyserer opp og ned i mente.

Han synes du er attraktiv, men han er gift. Noe mer er det vel ikke å lure på.

Anonymkode: 57876...20f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...