Gå til innhold

Har jeg grunn til å bli sur?

møri

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg «gjenskape» en situasjon med meg og to venninner

Bakgrunnsinformasjon:

- desse to er mine beste venner

Jeg deler personene utenom meg som venninne 1 og venninne 2.

deg, og to venninner bestemmer seg for å sove over hos hu ene. Venninne nr 2 skal i selskab og skal komme til vennine nr1 etterpå (hos venninne nr. 1 er det vi skal sove). Du sender melding til venninne nr1 om hun kan si ifra når du skal komme bort til henne. 2 timer senere får du snap av venninne nr.2 at hun og venninne 1 sitter hoss noen andre og er med dem. venninne nr. 1 sendte foresten aldri melding om når du skulle komme

Ville du blitt sint? eller syntes at det var frekt?

Bare spør om det er noe som er uklart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt dumt å dra på "fest" eller hva enn når du har en avtale :/ tok du kontakt for å spørre om tid da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var frekt av begge jeg, avlyse planer med noen uten å si ifra at man avlyser.. Rimelig spesielt.

Anonymkode: 17fe2...b12

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan fort være en misforståelse av en eller annen type, jeg ville ikke satt himmel og jord i bevegelse for dette. 

Og alle disse dramatiske snap-ene altså... Jeg går tydeligvis glipp av mye som ikke har lasta ned app-en.

Men i stedet for å søke feedback på et forum, kan du jo si fra til venninna di at du hadde satt pris på et svar tidligere neste gang. Litt sunnere å kommunisere på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, saltyliquorice skrev:

Litt dumt å dra på "fest" eller hva enn når du har en avtale :/ tok du kontakt for å spørre om tid da?

Jeg spurte henne 2 ganger om når jeg skulle komme.... 3 timer senere har hun enda ikke svart meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, bortebra skrev:

Det kan fort være en misforståelse av en eller annen type, jeg ville ikke satt himmel og jord i bevegelse for dette. 

Og alle disse dramatiske snap-ene altså... Jeg går tydeligvis glipp av mye som ikke har lasta ned app-en.

Men i stedet for å søke feedback på et forum, kan du jo si fra til venninna di at du hadde satt pris på et svar tidligere neste gang. Litt sunnere å kommunisere på den måten?

Dette er ikke første gang lignene skjer. Føler at desse to på en måte er mer bestevenner også er jeg litt på utsiden. En annen gang konfronterte jeg dem me det, men hun ene gir seg ikke for og si det sånn. De får de til å høre som om alt til slutt er min feil og at det ender med at jeg må si unnskyld for det di gjorde.. derfor syns jeg det er lettere å spørre om feedback siden jeg er usikker på om det bare eg meg som syns dette er litt stusselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, møri skrev:

Jeg spurte henne 2 ganger om når jeg skulle komme.... 3 timer senere har hun enda ikke svart meg...

Da hadde jeg blitt sur ja. Veldig umodent av dem begge, men mest 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, saltyliquorice skrev:

Da hadde jeg blitt sur ja. Veldig umodent av dem begge, men mest 1.

Takk for svar... fint at det ikke er bare jeg som ser det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...