Gå til innhold

hund

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har delt omsorg for hunden min, med ex´en. Hun har blitt tynnere etter opphold hos han, jeg  er usikker på hvordan jeg skal tilnærme  meg dette. Jeg har kjøpt inn "våt"for, og hundetørrfisk.  Virker som at exèn ikke følger med. Hva skal jeg gjøre? Vet han elsker henne og hun han!  huff...

Anonymkode: 44dbf...6e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snakk med han og bli enige om hvordan den skal fores og trenes. Hvis dere ikke kommuniserer er det best at den er hos kun en. Hun kan være tynn pga hvis han går mye tur med henne og bare gir henne tørfor etter daglig dose som er vekt basert. En hund skal være tynn så lenge ikke ribben synes.

Skrevet

Er du sikker på at det ikke bare er du som har feil bilde av hvor tjukk en hund skal være? Siden veldig mange hunder er overvektige tror folk at de skal være sånn. Hvis ikke kan du jo spørre eksen om hva hun får av mat. Fordi du syns hun har blitt tynn. Hvis dere er gode nok venner til at dere deler en hund, så burde vel ikke det være noe stort problem

Anonymkode: c58ba...e9e

Skrevet

Jeg ser at ryggraden er tydelig blitt mer markert. Dette er en hund som alltid har tilgang på mat (hele tiden), men hun spiser  mindre nå. Jeg hadde aldri tatt dette opp hvis ikke jeg var bekymret. Dette er en hund som ligger +/- 10 kg, jeg vet ikke mine arme-råd. Hun har aldri vært overvektig, hun er aktiv og har mye muskler. Har fått mange gode tilbakemeldinger på hunden, og at hun er veldig "bra" for den rasen. Jeg er enig i hva du skriver, men tror ikke han har helt "øye" for hunder.  

Anonymkode: 44dbf...6e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...