Gå til innhold

Tabletter for tykkere hår, funker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet om jenter med tynt hår som tar tabletter som skal få håret til vokse mer. Spurte frisøren og de sa at det er noen piller man kan ta for dette, som på en måte vekker opp de hårsekkene som "sover". Men funker det egentlig? Og jeg er redd for å få hårvekst flere steder på kroppen da.

Anonymkode: 94dd9...428

Skrevet

Jeg har brukt Hair Care i to år og kan signere på at det IKKE funker. Siste 7 mnd har jeg brukt andre sterke Biotin tabletter fra utenlandsk helsekost og merker ingen forskjell. Så vidt jeg har skjønt, og brukt utallige (seriøst minst 50 ) timer på å Google meg frem til så er det ingenting som kan gjøre håret tykkere. Lengre ja, men ikke tykkere. Si fra hvis du finner en vidunderløsning! 
Eneste er at man kan bruke hårskum og balsamer for ILLUSJONEN av tykkere hår, men det er jo bare for noen timer og ikke permanent 

Anonymkode: 9bdae...15d

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om jenter med tynt hår som tar tabletter som skal få håret til vokse mer. Spurte frisøren og de sa at det er noen piller man kan ta for dette, som på en måte vekker opp de hårsekkene som "sover". Men funker det egentlig? Og jeg er redd for å få hårvekst flere steder på kroppen da.

Anonymkode: 94dd9...428

Døde eller dvaleliggende hårsekker kan ikke vekkes til live, jeg tviler og på at dette er noe som eksisterer eller er mulig å påvise. 

Har du for lite vitaminer så kan b vitaminer i normale mengder gi deg bedre hårkvalitet. Men er håret dårlig av b vitaminmangel så har du og dårlige negler. Du kan kjøpe B komplex på apoteket eller multivitaminer og se om det gjør noen forskjell. 

Anonymkode: 19624...cd1

Skrevet

Nei, det fungerer ikke. Folk blir fattigere på penger og det er alt.

Anonymkode: b7b92...d8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...