Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet å bruke EOS-leppepomaden min her om dagen og merket i går at jeg virket veldig tørr på leppene. Jeg syns det ble verre i dag, og tok en ordentlig titt i speilet og da så jeg at leppene var fulle av små «blemmer»/prikker samt små sprekker. Googla litt og fant ut at de har blitt saksøkt for dette for en tid tilbake... 

Noen andre som også har reagert? Jeg har ikke brukt den som er formet som et egg, men med vanlig leppepomade-form.

Anonymkode: 7bc02...9db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Fikk masse små blemmer på leppen og ble rar-tørr. Sluttet å bruke den og ble bra igjen 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Startet å bruke EOS-leppepomaden min her om dagen og merket i går at jeg virket veldig tørr på leppene. Jeg syns det ble verre i dag, og tok en ordentlig titt i speilet og da så jeg at leppene var fulle av små «blemmer»/prikker samt små sprekker. Googla litt og fant ut at de har blitt saksøkt for dette for en tid tilbake... 

Noen andre som også har reagert? Jeg har ikke brukt den som er formet som et egg, men med vanlig leppepomade-form.

Nyttig informasjon. Men jeg lurer på om boksen var ny og uåpnet? Eller kan du ha hatt fingrene nedi den tidligere, lukket den igjen og fått oppvekst av bakterier? Skummelt uansett. 

Anonymkode: 101d5...9ee

Skrevet

Helt nyåpna. Var en sånn: eos-organic-smooth-stick-lip-balm-land-s

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt nyåpna. Var en sånn: eos-organic-smooth-stick-lip-balm-land-s

Takk. Da går mine i søpla.

Anonymkode: 101d5...9ee

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har reagert kraftig på de egg-formede leppepomadene. Får utslett rundt munnen, det klør, svir, flasser og ser ikke pent ut. Og leppene blir tørrere og flaker av

Skrevet

Har fått lignende reaksjon tidligere, først av det røde egget. Jeg fikk sviende utslett med påfølgende flassing, samt at leppene ble knusktørre. Jeg kastet den jeg hadde, men prøvde senere den rosa med striper da den var på tilbud. Jeg fikk akkurat samme reaksjon av denne og.

Man begynner jo å lure på hva som er i dem..

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Håndkremen reagerer jeg på. Har ikke prøvd eggene.

Skrevet

Hadde ett par av de eggformede EOS leppepomadene, og jeg fikk skikkelig utslett på og rundt munnen, til og med der jeg ikke hadde påført. Så de gikk i søpla. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...