AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #1 Skrevet 16. desember 2017 Startet å bruke EOS-leppepomaden min her om dagen og merket i går at jeg virket veldig tørr på leppene. Jeg syns det ble verre i dag, og tok en ordentlig titt i speilet og da så jeg at leppene var fulle av små «blemmer»/prikker samt små sprekker. Googla litt og fant ut at de har blitt saksøkt for dette for en tid tilbake... Noen andre som også har reagert? Jeg har ikke brukt den som er formet som et egg, men med vanlig leppepomade-form. Anonymkode: 7bc02...9db
Gjest Cocosa Skrevet 16. desember 2017 #2 Skrevet 16. desember 2017 Jepp. Fikk masse små blemmer på leppen og ble rar-tørr. Sluttet å bruke den og ble bra igjen
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #3 Skrevet 16. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Startet å bruke EOS-leppepomaden min her om dagen og merket i går at jeg virket veldig tørr på leppene. Jeg syns det ble verre i dag, og tok en ordentlig titt i speilet og da så jeg at leppene var fulle av små «blemmer»/prikker samt små sprekker. Googla litt og fant ut at de har blitt saksøkt for dette for en tid tilbake... Noen andre som også har reagert? Jeg har ikke brukt den som er formet som et egg, men med vanlig leppepomade-form. Anonymkode: 7bc02...9db Nyttig informasjon. Men jeg lurer på om boksen var ny og uåpnet? Eller kan du ha hatt fingrene nedi den tidligere, lukket den igjen og fått oppvekst av bakterier? Skummelt uansett. Anonymkode: 101d5...9ee
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #4 Skrevet 16. desember 2017 Helt nyåpna. Var en sånn: Anonymkode: 7bc02...9db
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #5 Skrevet 16. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt nyåpna. Var en sånn: Anonymkode: 7bc02...9db Takk. Da går mine i søpla. Anonymkode: 101d5...9ee
Catie' Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 Jeg har reagert kraftig på de egg-formede leppepomadene. Får utslett rundt munnen, det klør, svir, flasser og ser ikke pent ut. Og leppene blir tørrere og flaker av
Gjest Khloe Skrevet 3. januar 2018 #7 Skrevet 3. januar 2018 Har fått lignende reaksjon tidligere, først av det røde egget. Jeg fikk sviende utslett med påfølgende flassing, samt at leppene ble knusktørre. Jeg kastet den jeg hadde, men prøvde senere den rosa med striper da den var på tilbud. Jeg fikk akkurat samme reaksjon av denne og. Man begynner jo å lure på hva som er i dem..
Gjest Uhumskheter Skrevet 3. januar 2018 #8 Skrevet 3. januar 2018 Håndkremen reagerer jeg på. Har ikke prøvd eggene.
Simmis Skrevet 3. januar 2018 #9 Skrevet 3. januar 2018 Hadde ett par av de eggformede EOS leppepomadene, og jeg fikk skikkelig utslett på og rundt munnen, til og med der jeg ikke hadde påført. Så de gikk i søpla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå