Gå til innhold

Hjelp meg å lage bursdagsinvitasjon...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo svært mange velformulerte KGere her - og jeg trenger deres hjelp!

Jeg skal ha 30-årsdag, og tenkte å ha tv-tema... :o Derfor vil jeg har en invitasjon som spiller på ulike tv-serier ol. Skjønner dere hvor jeg vil? Men mine formuleringsevner blir mindre og mindre jo lengre det er siden jeg skrev norsk stil.... Tar DU utfordringen?

Eksempler på tv-serier som kan være med (tatt ut fra en tv-avis)er:

Lost

Robinson

Charmed

Absolutt Underholdning

Tabloid

Idol

Glamour

Big Brother

Xtreme forvanding

Nytt på nytt

Frustrerte Fruer

Ungkaren

Først & Sist

Friends

Den 7.himmel

Cheers

Hotel Cæsar

...og det er sikkert mange flere!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei alle frustrerte fruer og venner for livet!

Jeg kan ikke love noen hverken den 7. himmel eller en ekstrem forvandling, men i og med at jeg ikke lenger er UNGkarskvinnen, inviteres du til en koselig kveld med masser av glamour og absolutt underholdning. Jeg synes jeg fortjener å bli feiret!

Ikke vær lost, gjør meg heller charmed og si at du kommer. Du er hjertelig velkommen, et hjem for oss et hjem for deg.....

Vet ikke jeg... noen tips der iallfall...

Skrevet

Jeg kan ikke love noen hverken den 7. himmel eller en ekstrem forvandling, men i og med at jeg ikke lenger er UNGkarskvinnen, inviteres du til en koselig kveld med masser av glamour og absolutt underholdning. Jeg synes jeg fortjener å bli feiret!

Ikke vær lost, gjør meg heller charmed og si at du kommer. Du er hjertelig velkommen, et hjem for oss et hjem for deg.....

*Applaus*

Skrevet

Du er jo RÅ!!! :-)

Skrevet

Knallbra! :klappe:

Jeg har laget en Filmkveld invitasjon med bilder (fra nettet) fra filmer. Kan godt sende deg over den hvis du vil se hvordan jeg har gjort det. Send meg i så fall en pm med mailadresse.

Lykke til!

Skrevet

Flink du er! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...