AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #1 Skrevet 16. desember 2017 jeg veier 53 kilo men har slapp rumpe og litt deigete mage. Minste er 3 år så ingen unnskyldning mer. Jeg har jobbet mye i det siste med doble vakter, så trening har vært nedprioritert.. Er fysisk aktiv i jobben min, holder dette mtp kondisjon? Om jeg blir litt sunnere i kosten går jeg sikkert ned 2-3 kilo og så. Anonymkode: 26250...acb
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #2 Skrevet 16. desember 2017 Man "må" ingenting. Klart det er en fordel å trene skikkelig noen ganger i uken til du får pulsen opp og blir svett. Det er den beste treningen for hjertet. Men om du ikke har lyst og ork så er det fair enough. Anonymkode: 455ef...6ec 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #3 Skrevet 16. desember 2017 Hvis du har slapp rumpe og mage så er det kun styrketrening som strammer opp siden du veier såpass lite. Du må ikke trene kondisjon, men det er jo sunt for hjertet. Jeg trener tung styrke og kan med høy intensitet få opp pulsen ganske høyt. Trener innimellom kondis, men jeg blir merkbart i bedre form selv med bare styrke. Anonymkode: 8205e...615
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #4 Skrevet 16. desember 2017 Jeg går masse, masse ila en dag TS Anonymkode: 26250...acb
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #5 Skrevet 16. desember 2017 Lavere kaloriinntak enn dagsbehov og hovedvekt på kondisjon = vektnedgang Høyere kaloriintak enn dagsbehov og hovedvekt på styrke = vektøkning (muskler) Høyere kaloriintak enn dagsbehov og inaktivitet = vektøkning (fett) Kondisjon er et bra supplement til styrketrening og omvendt, fordi de påvirker hverandre positivt, men velg om du skal bygge muskler eller være slankere og mer utholden. Anonymkode: fef1c...949
Rights Skrevet 16. desember 2017 #6 Skrevet 16. desember 2017 Med mere utholdenhet så slipper kanskje mannen å gjøre alt arbeidet i senga også!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #7 Skrevet 16. desember 2017 1 time siden, Rights skrev: Med mere utholdenhet så slipper kanskje mannen å gjøre alt arbeidet i senga også! Svært aktiv i senga. Men nå har jeg ikke mann da. Anonymkode: 26250...acb
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #8 Skrevet 17. desember 2017 Du "må" ikke trene kondisjon, men litt intervalltrening skader ingen. Hvis det rumpa du vil gjøre noe med bør du heller legge inn 2-3 styrkeøkter i uka der du fokuserer på rumpa. F.eks knebøy, markløft, hip thrust osv Anonymkode: dddd2...7b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå