Gå til innhold

Date Øst-Europeere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner man dem egentlig? Syntes de er mye mer attraktive enn nordmenn. Ikke at det er noe galt med nordmenn, men jeg har aldri vært interessert i de.

Jeg bor slik til at jeg nesten må bruke dating apper eller nettsider. Er så og si aldri ute på byen( og ikke er de det heller her jeg bor). Bor ca en time fra Oslo. Har datet en nå, men er bare å innse at han bare vil en ting. Han fant meg på Badoo, og jeg kommer ikke til å date noen før jeg er helt ferdig med han.

På disse vanlige sidene er det jo bare nordmenn.  På min Tinder er det overvekt av norske.

Anonymkode: 4e538...865

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig med deg at det er mange fine øst-europeiske menn! Her jeg bor er det noen på tinder (kanskje 10 stk..) 

Kan du ikke spørre han du dater da, men litt sånn diskré? 😅 "Hvor bruker du og vennene dine å henge på fritiden?" Eller noe i den dur :P 

Anonymkode: 4b930...f66

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er enig med deg at det er mange fine øst-europeiske menn! Her jeg bor er det noen på tinder (kanskje 10 stk..) 

Kan du ikke spørre han du dater da, men litt sånn diskré? 😅 "Hvor bruker du og vennene dine å henge på fritiden?" Eller noe i den dur :P 

Anonymkode: 4b930...f66

Ja, det er jo noen få på min tinder også, men får ingen matcher på tinder uansett. Vet ikke om det er meg eller tinder😯 men altså INGEN..

Han henger på treningssenteret. Også har jeg ikke lyst til å møte på han hvis det ikke blir noe mer. For han er en jeg aldri kommer til å komme meg over hvis jeg ser han.

TS

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner man dem egentlig? Syntes de er mye mer attraktive enn nordmenn. Ikke at det er noe galt med nordmenn, men jeg har aldri vært interessert i de.

Jeg bor slik til at jeg nesten må bruke dating apper eller nettsider. Er så og si aldri ute på byen( og ikke er de det heller her jeg bor). Bor ca en time fra Oslo. Har datet en nå, men er bare å innse at han bare vil en ting. Han fant meg på Badoo, og jeg kommer ikke til å date noen før jeg er helt ferdig med han.

På disse vanlige sidene er det jo bare nordmenn.  På min Tinder er det overvekt av norske.

Øst-Europa?

• Liker 2
Skrevet

Er jo forskjell på øst-europeere også da. Er det polakker du er mest ute etter? Rumenere? Russere?

Anonymkode: 09329...f63

Skrevet

Er vel bare å dra til en byggeplass så finner du dem i fleng?

Anonymkode: 65a79...137

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo forskjell på øst-europeere også da. Er det polakker du er mest ute etter? Rumenere? Russere?

Tenker mest Estland, Latvia og Litauen.

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel bare å dra til en byggeplass så finner du dem i fleng?

Anonymkode: 65a79...137

Hehe joa, hadde det bare vært så enkelt😂

TS

Gjest Nordavind
Skrevet

Siden du bare bor en time fra Oslo så kan du ta en tur på en av festene deres (der de f eks leier et utested og spiller deres musikk etc,et slags samlingssted for en kveld for folk fra samme land). De pleier ofte å annonseres på nettet, så det er bare å google. 

Skrevet
23 minutter siden, Nordavind skrev:

Siden du bare bor en time fra Oslo så kan du ta en tur på en av festene deres (der de f eks leier et utested og spiller deres musikk etc,et slags samlingssted for en kveld for folk fra samme land). De pleier ofte å annonseres på nettet, så det er bare å google. 

Det kan jo gå, men vil det ikke virke rart on jeg er der siden jeg ikke kan språket?

TS

Gjest Nordavind
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan jo gå, men vil det ikke virke rart on jeg er der siden jeg ikke kan språket?

TS

Neida. Kan alltid bare si at "du gikk feil og ble" :)

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du ikke lære deg språket da? :)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke lære deg språket da? :)

Har prøvd pga andre grunner enn kjæreste. Da kommer jeg i hvertfall til å være singel i 10 år til😳

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...