Gå til innhold

Hvordan vite at en bruker ikke har noe argument å komme med

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Brukeren retter på skrivefeil\grammatikk feil.

2. Brukeren sier du du må være ung\ Hvor gammel er du

3. Brukeren kommer med personangrep. 

4. Brukeren anklager folk for å hate kvinner eller menn

5. Brukeren bruker hersketeknikker.

Anonymkode: 941e8...452

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Lille venn, det er bare unge kvinnehatende nerder som bruker \, når alle med tosifret IQ bruker /." 

Klarte jeg alle fem i en setning?  Og for å gjøre det helt klart. Jeg har virkelig ikke noe argument å komme med i mot, siden jeg er helt enig med TS. 

Skrevet

Brukeren slutter å svare 

Anonymkode: 7d286...cbc

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Brukeren slutter å svare 

Brukeren kan vel ha mange argumenter selv om hun/han slutter å svare. 

• Liker 3
Skrevet

Brukeren anklager deg for å være rasist og/eller nazist. 

Anonymkode: 78032...558

Skrevet
1 minutt siden, exictence said:

Ofte I min erfaring begynner de gjenta argument, for så å slutte svare når de ikke har mer å si 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ofte I min erfaring begynner de gjenta argument, for så å slutte svare når de ikke har mer å si 

Noen ganger er det slik at man har sagt det samme og den andre bare ikke fatter poenget og så gidder man bare ikke kverulering noe mer. 

Så det trenger ikke være at man har sluppet opp for argumenter, men man føler at den andre bare ikke forstår og det er ikke noe vits i å prøve mer. 

Anonymkode: 20286...96f

• Liker 4
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det nok mange som gjør.

Noen ganger slutter jeg å svare fordi jeg ikke har lyst lenger. Eller fordi jeg kanskje føler at trådstarter ikke vil lytte på det jeg har å si.

Endret av exictence
  • Liker 3
Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)

Hersketeknikker er vel summen av alt du nevner. Men jeg går sikkert i fella selv. Prøver hardt å være saklig , men jeg bommer iblant ja. Og blir irritert på meg selv. Vi får jobbe med saken. Det er det viktige tenker jeg. At vi tar det andre svarer til etteretning. Vi er ikke perfekte. Vi er faen ikke så sympatiske alltid heller. Eller tenker oss godt nok om. Så får en gå litt i seg selv da. En ting er sikkert : utlærte blir en aldri. Men en får ta tak i selv. Først og fremst.

Rettelse: en får ta tak i SEG selv.

Endret av NotNaomi
Skrevet

Å slutte å svare kan være at man ikke har argumenter, det kan også være at man er lei av å stange hodet i veggen. Snakket forbi, tillagt meninger, lei av å bli herset med. At man ikke kommer noen vei. 

Anonymkode: f5cdd...486

• Liker 6
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brukeren slutter å svare 

Det blir jo meningsløst, så det er alltid den som får det siste ordet som har mest fornuftig å komme med? :P mange eksempler på brukere på KG som er gode på å ha siste ordet, uten at det betyr at de har noen reelle argumenter. De bare overser alle motargumenter, svarer på noe helt annet, eller bare gjentar sine egne teorier som sannhet uten å underbygge disse helt til ingen gidder å bruke tid på å svare mer.

Anonymkode: d7263...3f0

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det blir jo meningsløst, så det er alltid den som får det siste ordet som har mest fornuftig å komme med? :P mange eksempler på brukere på KG som er gode på å ha siste ordet, uten at det betyr at de har noen reelle argumenter. De bare overser alle motargumenter, svarer på noe helt annet, eller bare gjentar sine egne teorier som sannhet uten å underbygge disse helt til ingen gidder å bruke tid på å svare mer.

Anonymkode: d7263...3f0

Mente selvsagt når man stiller spørsmål ved deres argument, og selv prestenterer gode motargumenter, men de slutter å svare for de ikke har noe godt svar. 

Gjest Sugemerke
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brukeren slutter å svare 

Eventuelt man slutter å svare fordi man diskuterer med brukere som oppfører seg i innlegg #1.

Skrevet

Brukeren bruker mer enn to utropstegn!!!!!!!!!!! 

ELLER STORE BOKSTAVER!! 

• Liker 1
Gjest C.Tramell
Skrevet
3 hours ago, exictence said:

Ja, absolutt. Selv melder jeg meg ut hvis jeg merker at motparten egentlig ikke er det minste interessert i svarene hun/han får. Når mange har kommet med utmerkede motargumenter som bare har blitt ingnorert er det bortkastet tid å svare mer. 

Gjest C.Tramell
Skrevet
3 hours ago, NotNaomi said:

Hersketeknikker er vel summen av alt du nevner. Men jeg går sikkert i fella selv. Prøver hardt å være saklig , men jeg bommer iblant ja. Og blir irritert på meg selv. Vi får jobbe med saken. Det er det viktige tenker jeg. At vi tar det andre svarer til etteretning. Vi er ikke perfekte. Vi er faen ikke så sympatiske alltid heller. Eller tenker oss godt nok om. Så får en gå litt i seg selv da. En ting er sikkert : utlærte blir en aldri. Men en får ta tak i selv. Først og fremst.

Rettelse: en får ta tak i SEG selv.

Snakk for deg selv :phaedra:

Gjest NotNaomi
Skrevet
1 minutt siden, C.Tramell skrev:

Snakk for deg selv :phaedra:

Ja. Var jo i grunnen det jeg gjorde da .

Skrevet

Brukeren beskylder deg for å drive med hersketeknikker

Anonymkode: 92f8b...98f

Gjest C.Tramell
Skrevet
Just now, NotNaomi said:

Ja. Var jo i grunnen det jeg gjorde da .

"Vi" får det til å høres ut som du snakker om flere enn deg selv.  

Gjest NotNaomi
Skrevet
Akkurat nå, C.Tramell skrev:

"Vi" får det til å høres ut som du snakker om flere enn deg selv.  

Ja? Er jeg alene liksom ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...