Gjest Coolaid Skrevet 16. desember 2017 #1 Del Skrevet 16. desember 2017 Noen som kan anbefale en "gag ball" av god kvalitet ? Tenker det er på tide lukke igjen kjeften til min kjære... Det er jo så mange å velge mellom. Har lest at en del går i stykker etter litt bruk, så kom gjerne med anbefalinger. ( Og ja, skriver dette uten AB funksjonen, det er ikke det minste farlig ) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 16. desember 2017 #2 Del Skrevet 16. desember 2017 Mitt tips er å velge en som har en solid ball, og hvor silikonen følger litt "ut" av ballen. Dvs at ballen og de første 2-3cm "rundt" fra begge sider av ballen bør være i silikon/samme materiale som ballen. Hvis ikke blir det lett å få sår i munnviken - har erfart dette på den harde måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #3 Del Skrevet 16. desember 2017 Jeg kjøpte i sensommer https://www.duoshop.no/produkt/rod-gagball-bad-kitty/ Den er fantastisk, veldig behagelig å bruke og ikke for stor slik at kjeven "hopper ut av ledd", men stor nok til å ikke få til å snakke. Har ikke brukt den så voldsomt mye etterpå, så vet ikke kvaliteten over lang tid. Har hatt en ballgag jeg kjøpte på Kondomeriet som ikke var brukende fordi det var lærstropper på siden som gnagde seg inn i munnvikene, denne var også i hardplast, så den var ubehagelig å ha i munnen da plasten "knustes" i tennene og satt seg fast. Siden denne er i silikon ved munnviken, var den veldig behagelig. Anonymkode: b3ac8...316 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #4 Del Skrevet 16. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte i sensommer https://www.duoshop.no/produkt/rod-gagball-bad-kitty/ Den er fantastisk, veldig behagelig å bruke og ikke for stor slik at kjeven "hopper ut av ledd", men stor nok til å ikke få til å snakke. Har ikke brukt den så voldsomt mye etterpå, så vet ikke kvaliteten over lang tid. Har hatt en ballgag jeg kjøpte på Kondomeriet som ikke var brukende fordi det var lærstropper på siden som gnagde seg inn i munnvikene, denne var også i hardplast, så den var ubehagelig å ha i munnen da plasten "knustes" i tennene og satt seg fast. Siden denne er i silikon ved munnviken, var den veldig behagelig. Anonymkode: b3ac8...316 Den har de til 199 kroner på Orion. Den finnes også i rosa -med hengelås! Også til 199. Har den rosa selv Anonymkode: 1e791...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brannslangen Skrevet 16. desember 2017 #5 Del Skrevet 16. desember 2017 (endret) Hvordan har du tenkt å få kuken inn i munnen hennes med en ball i veien? Endret 16. desember 2017 av Brannslangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #6 Del Skrevet 16. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Den har de til 199 kroner på Orion. Den finnes også i rosa -med hengelås! Også til 199. Har den rosa selv Anonymkode: 1e791...088 Meget mulig! Var på ralltur i Oslo, og da MÅTTE jeg bare ha den, første butikken jeg var innom da jeg var i Oslo Anonymkode: b3ac8...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 16. desember 2017 #7 Del Skrevet 16. desember 2017 4 timer siden, Brannslangen skrev: Hvordan har du tenkt å få kuken inn i munnen hennes med en ball i veien? Den tar man selvfølgelig ut når tøsen er så heldig at den tid kommer. I mellomtiden skal det være stille.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 18. desember 2017 #8 Del Skrevet 18. desember 2017 Som flere sier her, så er silikon å anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 18. desember 2017 #9 Del Skrevet 18. desember 2017 Enig med de andre som sier silikon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå