Gå til innhold

Dekke over kjøkkeninnredning - kontaktplast....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er mye snakk om at kontaktplast er grusomt, men jeg vet ikke helt mine arme råd :fnise: Leiligheten jeg bor i har et kjøkken i hvit høyglans fra tidligere eiere. Det ser så skittent ut konstant, med fettflekker og alle andre slags flekker. Vil bare ha et matt kjøkken hvor det ikke "skinner" skittent. Kan det være en ide å legge over en slags matt, hvit kontaktplast? Evt noen andre forslag? Det er ikke aktuelt å bytte kjøkken per i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har folie fra lindas dekor og design på kjøkkenbenken. Hatt det i et år, funker kjempebra :)

Anonymkode: fb080...d98

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har folie fra lindas dekor og design på kjøkkenbenken. Hatt det i et år, funker kjempebra :)

Takk, skal sjekke det ut. Hva er grunnen til at du har plasten? Hvordan fungerer det på BENKEN? Kan se for meg det blir merker osv etter hvert?

• Liker 1
Skrevet

2016-12-05 14.58.47.jpg

• Liker 1
Skrevet

Likte ikke fargen på benkeplaten. Se bilde. Den holder seg veldig godt! Det er litt struktur i den. Kan ikke sette varm kjele på den, men tåler vanlig bruk :)

• Liker 1
Skrevet

Det så jo ganske greit ut! Tusen takk for nettsiden - skal undersøke nærmere!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Likte ikke fargen på benkeplaten. Se bilde. Den holder seg veldig godt! Det er litt struktur i den. Kan ikke sette varm kjele på den, men tåler vanlig bruk :)

Skjønner! Jeg har ikke noe i mot fargen som sagt, men den som fant opp hvit høyglans burde få seg et smekk over fingrene! Ser pent ut hvis man ikke bruker kjøkkenet.

Skrevet

Bildet var dessverre litt mørkt og dårlig, men det ser veldig fint ut i virkeligheten. En rask og grei måte å få ny benkeplate på. Er det skapdørene du eventuelt skal ta?

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bildet var dessverre litt mørkt og dårlig, men det ser veldig fint ut i virkeligheten. En rask og grei måte å få ny benkeplate på. Er det skapdørene du eventuelt skal ta?

Skuffer nede i allefall. Dørene oppe er sånn frostet glass innenfra, og glatte utenpå, så kan liksom ikke dekke over de.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...