AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #21 Skrevet 17. desember 2017 Jeg tror man bare må akseptere at heterofile menn liker å se på og kunne fantasere om sex med kvinner i fruktbar alder. Ingen oppdragelse kan endre det. De mennene som ikke er interessert i kvinner vil naturlig dø ut. Anonymkode: 31394...b8f 1
Thyra Skrevet 17. desember 2017 #22 Skrevet 17. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror man bare må akseptere at heterofile menn liker å se på og kunne fantasere om sex med kvinner i fruktbar alder. Ingen oppdragelse kan endre det. De mennene som ikke er interessert i kvinner vil naturlig dø ut. Anonymkode: 31394...b8f Selvsagt liker de det. Det er ikke det denne debatten handler om ...
Thyra Skrevet 17. desember 2017 #23 Skrevet 17. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle utøverne i disse idrettene er 100% profesjonelle og topptrente idrettsutøvere, Som har full fokus på idretten sin. Og det handler nødvendigvis ikke om sex at de har podie/ringdamer og cheerleaders men mer om hvor glamorøse og eksklusive disse idrettene er. Anonymkode: 78586...102 Glamourøst og eksklusivt med podie/ringdamer? Mer harry, spør du meg. 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #24 Skrevet 17. desember 2017 29 minutter siden, Thyra skrev: Glamourøst og eksklusivt med podie/ringdamer? Mer harry, spør du meg. La meg spørre, Du er ikke en fan av Formel 1 eller boksing, Ikke sant? Og derfor så vet du ingenting om disse idrettene. Hvordan de er organisert, Hvorfor det er grid girls og ringdamer, Hvorfor er det glamourøst med grid girls osv. Anonymkode: 78586...102
Thyra Skrevet 17. desember 2017 #25 Skrevet 17. desember 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg spørre, Du er ikke en fan av Formel 1 eller boksing, Ikke sant? Og derfor så vet du ingenting om disse idrettene. Hvordan de er organisert, Hvorfor det er grid girls og ringdamer, Hvorfor er det glamourøst med grid girls osv. Anonymkode: 78586...102 Nei, det har du rett i. Jeg er ingen fan av Formel 1 eller boksing. Og jeg vet lite om idrettene. Men lettkledte damer til å pynte opp i idrettssammenheng er uansett harry.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #26 Skrevet 17. desember 2017 11 timer siden, Thyra skrev: Nei, det har du rett i. Jeg er ingen fan av Formel 1 eller boksing. Og jeg vet lite om idrettene. Men lettkledte damer til å pynte opp i idrettssammenheng er uansett harry. Nei, Og dermed så kjenner du heller ikke til noen av idrettene. Greia med grid girls og ringdamer er at disse damene er modeller som er ansatt av ulike modellbyråer, Og som blir leid inn for hvert Grand Prix løp eller boksekamp, Det er ikke alle damer som er kvalifisert til å være modeller. Hvis det er harry med grid girls og ring damer så er Miss World og Victoria Secret modeller vel så mye harry. Anonymkode: 78586...102
Thyra Skrevet 17. desember 2017 #27 Skrevet 17. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, Og dermed så kjenner du heller ikke til noen av idrettene. Greia med grid girls og ringdamer er at disse damene er modeller som er ansatt av ulike modellbyråer, Og som blir leid inn for hvert Grand Prix løp eller boksekamp, Det er ikke alle damer som er kvalifisert til å være modeller. Hvis det er harry med grid girls og ring damer så er Miss World og Victoria Secret modeller vel så mye harry. Anonymkode: 78586...102 Man trenger da ikke å kjenne til idrettene for å ha en mening om kvinner som er der for å pynte opp. Dette er ikke en naturlig del av noen form for idrett. At de er ansatt av modellbyråer har ingenting med saken å gjøre. Det er naturlig å bruke modeller til å vise fram hårfrisyrer, sminke, klær inkludert underyøy mm. Ikke til å pynte opp i idrettsammenheng. Og missekonkorranser er faktisk ganske harry. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #28 Skrevet 18. desember 2017 2 timer siden, Thyra skrev: Man trenger da ikke å kjenne til idrettene for å ha en mening om kvinner som er der for å pynte opp. Dette er ikke en naturlig del av noen form for idrett. At de er ansatt av modellbyråer har ingenting med saken å gjøre. Det er naturlig å bruke modeller til å vise fram hårfrisyrer, sminke, klær inkludert underyøy mm. Ikke til å pynte opp i idrettsammenheng. Og missekonkorranser er faktisk ganske harry. Feminister og vakre modeller som ønsker og vise seg frem er en dårlig miks. Anonymkode: 78586...102
Thyra Skrevet 18. desember 2017 #29 Skrevet 18. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Feminister og vakre modeller som ønsker og vise seg frem er en dårlig miks. Anonymkode: 78586...102 Noen vakre modeller er faktisk også feminister. Og det finnes mange andre arenaer hvor de som ønsker å vise seg fram får sjansen til det. Arenaer hvor det er naturlig å være lettkledt. Som bikini- eller undertøysmodell, f.eks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå