AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #1 Skrevet 16. desember 2017 Hvis han jeg snakker med på Tinder spør meg om min facebook, burde jeggi han det eller min snapchat isteden? Det er klart at face er mer personlig enn snap men samtidig slipper jeg å vise hvor «få» likes jeg har osv på face når man heller kommuniserer med hverandre via snap. Samtidig er det fint å se litt omgivelsene rundt personen på face da man ikke får så mye ut av snap annet enn chat, bilder og video. Hva mener du og hvorfor? Anonymkode: 31988...d99
Eplemos Skrevet 16. desember 2017 #2 Skrevet 16. desember 2017 Pleier først å gi snap, er mindre personlig. Facebook er forbeholdt dem som jeg er mer seriøs med.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #3 Skrevet 16. desember 2017 Jeg syns det er greiest å bare legge til folk på messenger - dvs du søker opp personen på facebook, men du trenger ikke bli venn med dem for å snakke med dem. Likevel har jeg også gitt snap til noen av de jeg har snakket med hvis jeg har snakket med dem en stund. De som spør om det med en gang gir jeg det ikke til, siden jeg føler de som gjør det bare vil sende dickpicks eller noe... Anonymkode: c6592...1e9
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #4 Skrevet 16. desember 2017 Jeg syntes ikke noe om noen av delene , da jeg bruker begge deler til privatlivet mitt og ikke er så interessert i at menn jeg bare har chattet med på tinder skal ha tilgang til privatlivet mitt. Vet jo ikke om det blir noe med de eller ikke akuratt, før vi har vært på en del dater. Anonymkode: af289...f2d
Duftavsommerregn Skrevet 16. desember 2017 #5 Skrevet 16. desember 2017 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis han jeg snakker med på Tinder spør meg om min facebook, burde jeggi han det eller min snapchat isteden? Det er klart at face er mer personlig enn snap men samtidig slipper jeg å vise hvor «få» likes jeg har osv på face når man heller kommuniserer med hverandre via snap. Samtidig er det fint å se litt omgivelsene rundt personen på face da man ikke får så mye ut av snap annet enn chat, bilder og video. Hva mener du og hvorfor? Du tar feil! Fjesboka er i mange tilfeller ikke verdt en dritt den heller, det er akkurat det vedkommende gjør den til. Det kan være så falsk som bare det, og det er veldig lett å lage falske profiler, og man ligger ut akkurat det som passer en. En fjesbok profil trenger ikke si en dritt om en person sitt virkelige liv. Uansett hvor mange "venner" man har eller hva som legges ut. Har sett nok av bekjente som legger ut et helt falskt liv på fjesboka, og er noe helt annet i virkeligheten. Fjesboka er for mange et glansbilde av livet de lever, og ikke noe annet. Endret 16. desember 2017 av Duftavsommerregn
Gjest Sonic Skrevet 16. desember 2017 #6 Skrevet 16. desember 2017 Snap her før Face. Face er for privat og på snap får jeg kjappere sett mer av han
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #7 Skrevet 16. desember 2017 LMAO @ Fjesbok Anonymkode: e0614...e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå