Gjest Pist OFF Skrevet 7. august 2002 #1 Skrevet 7. august 2002 Nå er jeg Drittlei disse popup greiene her. NEI jeg vil IKKE ha Shell kort å få rabatt på alt, Jeg har Coop kort og handler kun på Hydro Texaco!!! 28 øre litern i bensin, slå den Shell...... Jeg støtter den norske kreftforening! LHL osv osv osv, Men dette er Fa*n meg TIGGING den pop up greia. Hvor lenge må vi VIRKELIG slite med det der???? Hilsen Pist OFF!!! Kom igjen folkens si meningen deres
Kid-a Skrevet 7. august 2002 #2 Skrevet 7. august 2002 Går ut ifra at det er pop-up reklamene på kg du mener?! Hvis du ikke vil betale for moroa her inne, er alternativet reklame. Tror flertallet synes det er en god løsning.
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2002 #3 Skrevet 7. august 2002 Du kan slå av. Tror nettleseren Opera har en slik mulighet. Elles kan du slå av Active Scripting i Internet explorer, men da forsvinner kanskje noen effekter du kunne hatt glede / nytte av også. For å unngå at det er nødvendig med popup her på KG, anbefaler jeg at du aldri klikker på dem, men istedet klikker litt innom de diskret plasserte annonsene som ikke er så forstyrrende. Da får KG likevel inntekter, kanskje nok til å kunne si nei til popup-reklamer, hvis mange nok klikker i vei. Det har visst vært klikkekampanjer her tidligere. Alternativet er jo som det sies at KG må ta betalt for dette forumet, og det ville være trist, synes jeg. Så derfor klikker jeg litt på reklamene bortsett fra de som popper opp. Tror jammen jeg tar noen klikk her mens jeg tenker på det. Tools->Internet Options... | Security * Custom Level - Scripting / ActiveScripting, Disable
Lazy Skrevet 7. august 2002 #4 Skrevet 7. august 2002 Enig, jeg er også drittlei disse reklamegreiene her. Rekker jo ikke å fjerne dem før de popper opp igjen! :x
Crazee Skrevet 7. august 2002 #5 Skrevet 7. august 2002 Så vidt eg har forstått, så gir enkle tekstannonser det beste resultatet no. Så kan ein dra sine slutningar...
Jellyfish Skrevet 8. august 2002 #6 Skrevet 8. august 2002 Føler igrunn at jeg har blitt bombardert med pop-up's her i dag, og tar denne tråden som en påminnelse om at litt klikking fra oss alle hver gang vi er her inne kanskje fører til at de forsvinner. Nei til po-ups!
Gjest Chica Skrevet 8. august 2002 #7 Skrevet 8. august 2002 Stenger man vinduene kommer de alltids tilbake igjen. Har sluttet å irritere meg, lar de ligge på oppgavelinjen til jeg går ut fra KG, da stenger jeg de. Så slipper man iallfall å få de midt i skjermen hele tiden!
Gjest Lasse.... Skrevet 9. august 2002 #8 Skrevet 9. august 2002 Jeg er av den typen som åpner sider fortløpende, for så å gå gjennom dem/lese/skrive... Nå popper det opp sider og annonser om hverandre, og det blir bare rot, for sider jeg legger ned, popper opp igjen! Det gjør at jeg er mye mindre her inne enn jeg ellers ville vært!!!.... Utrolig !!! irriterende!!!
Gjest care Skrevet 9. august 2002 #9 Skrevet 9. august 2002 Mine pop-ups legger seg direkte ned på oppgavelinjen. Selvsagt kan man tenke at det er litt irriterende, men hei, hvorfor tror dere internett er gratis (noe iallefall). Dette må man bare regne med. Hvorfor irriterer seg over ting man ikke kan får gjort noe med, bare bruk av energi........ :blunke:
-zloty Skrevet 12. august 2002 #10 Skrevet 12. august 2002 Denne tar alle pop-ups helt supert program! EMS Freesurfer http://www.emsproject.com/FS/Support.htm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå