AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #1 Skrevet 16. desember 2017 Først oppdager jeg vannlekkasje på kjøkkenet. Heldigvis en forsikringssak. Men under renoveringen oppdager entreprenøren dårlig grunnarbeid da kjøkkenet ble satt opp for noen år siden (av tidligere eier), og av den grunn blir det avkortning i forsikringen. Jeg må ut med 30k for å rette på gulvet. Ikke nok med det, så klarer jeg rygge på en annen bil (mitt første uhell på 18 år - hatt lappen siden jeg var 18). Taper masse bonus. Det stopper ikke der. Jeg glemte pcen i bilen, så jeg løper ut for å hente den. På veien tilbake sklir jeg på isen, brekker lillefingeren og knuser PC'en. Siden jeg ikke har verdisaksforsikring dekker ikke forsikringen en dritt. Verken reise- eller innboforsikring. Det siste som skjedde var feilsendt oppvaskmaskin til det nye kjøkkenet. Når jeg endelig trodde kjøkkenet var ferdig, mottar jeg altså feil oppvaskmaskin. I retur med den, og så vente i 3 uker på den jeg egentlig skulle ha. Det var i dag. Så i jula blir det oppvask for hånd. Jeg er heldigvis (hey, litt lykke) alene, men har invitert gjester. Jaja, det er mange som har det verre enn meg. Jeg har da i minste et kjøkken, en bil penger (i hvert fall litt etter alle uhell) og 9 fungerende fingre. Men jeg har ingen pc... Anonymkode: 138f6...9fd
Gjest NotNaomi Skrevet 16. desember 2017 #2 Skrevet 16. desember 2017 Unnskyld at jeg smilte. Men gjorde det fordi det er sånne dager og perioder hvor alt går galt liksom. Da setter jeg meg bare ned og ler oppgitt til slutt. Blir for dumt og maks uheldig , og da kommer galgenhumor fram her. Men lykke til framover. Får unne deg noen doser ekstra flaks :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå