philippa starck Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 Svigertante og -onkel ringte i går og inviterte oss med på en langweekendtur til Kina neste torsdag!! Svigeronkel jobber i SAS, så turen ville ikke kostet oss mer enn 5000,- Jeg har alltid hatt lyst til å dra til Kina, det må jo bare være en opplevelse. MEN - Mannen er verdens minst impulsive, og verdens mest trege. Tror dere han ville dra, da? Så nå må vi holde oss hjemme, vi. Surt! "Du kan jo bare dra" sa han - og mener det også. Men litt av poenget er jo at vi kunne dratt på en hyggelig tur sammen, hatt ferie sammen, opplevd ting sammen. Noen ganger blir jeg bare oppgitt!!!
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 Jeg hadde reist! Og så hadde jeg tatt masse bilder og fortalt hvor gøy jeg hadde hatt det og alt jeg hadde opplevet til han som ikke ville være med! Så kunne han sitte der og angre på at han ikke ble med
Gjest Xavia Skrevet 1. februar 2005 #3 Skrevet 1. februar 2005 Tror dere han ville dra' date=' da? Så nå må vi holde oss hjemme, vi. Surt! "Du kan jo bare dra" sa han - og mener det også. [/quote'] Så utrolig kjedelig!! Han har vel noen gode grunner for ikke å dra på kosetur med deg da sikkert. Penger? Flyskrekk? Vanskelig å få fri fra jobb? Barn som må "plasseres bort" osv osv ?
Timian Skrevet 1. februar 2005 #4 Skrevet 1. februar 2005 Så ideelt! Hvis dere har barn kan jo han være hjemme og passe på de mens du får en utrolig opplevelse (synes dog en flyreise til Kina er vel langt for en weekend, men det kan man alltids takle...!)
Pbrina Skrevet 1. februar 2005 #5 Skrevet 1. februar 2005 Dra, philippa, du har jo selskap på turen uansett!
~sikka~ Skrevet 2. februar 2005 #6 Skrevet 2. februar 2005 Synes du skal dra uansett jeg - så kan kan sitte hjemme og være kjip for seg selv.
Suzy Skrevet 2. februar 2005 #7 Skrevet 2. februar 2005 Ja reis! Drit i han som ikke skjønner at det er en supersjanse. Jeg hadde kastet fra meg alt jeg eide og reist på et blunk
Caramba Skrevet 2. februar 2005 #8 Skrevet 2. februar 2005 Reis til Kina, vi lever bare en gang!!!!! Vil han ikke reise nå, så får du han sikkert ikke med senere heller, så hvis du drømmer om å se Kina, så er dette en gyllen mulighet. Åhhhh, jeg vil også til Kina, heldiggris :-)
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #9 Skrevet 2. februar 2005 Reis, for Guds skyld! Kina er et fantastisk land og du vil garantert angre hvis du takker nei til turen. Hvis han ikke vil kan han være hjemme, så enkelt er det.
Leviin Skrevet 2. februar 2005 #10 Skrevet 2. februar 2005 DRA TIL KINA! Jeg fikk tilbud fra en venninne om å bli med på 2-ukers sydenferie, da den hun skulle reist med ble uaktuell som reisefølge - men jeg ville jo ikke dra fra samboeren min i 2 uker, og overlate alt ansvar for hunder etc til ham... Venninna mi avbestilte turen siden hun ikke fikk noen andre med seg. Og omtrent på det tidspunktet da vi skulle vært på tur, dumpet sambo meg! Er det nødvendig å si at jeg angret? :-? Nå mener jeg jo selvfølgelig ikke at noe lignende vil skje deg - men hvorfor i all verden skal vi ikke prioritere oss selv først, noen ganger???! Når til og med mannen din mener du bør dra hvis du vil - ja, hva er det å lure på da?
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #11 Skrevet 2. februar 2005 Langweeken til Kina??? :o Jeg har full og total forståelse for alle som synes det blir aaaalt for mye flyging for alt for lite tid...
LilleBille Skrevet 2. februar 2005 #12 Skrevet 2. februar 2005 Reis ! - om du orker tanken på så mye tid på flyet for en langhelg. Kjenner flere som har vært på sånne utrer - og de har hatt det fantastisk..
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #13 Skrevet 2. februar 2005 Har du noen gode grunner til å bli hjemme?! DRA!!!!!
Cata Skrevet 2. februar 2005 #14 Skrevet 2. februar 2005 Har du lyst til å dra, så dra! Når mannen ikke har lyst (og der skjønner jeg ham forsåvidt, jeg ville også syntes det ble langt og slitsomt for en langweekend), men mener det er OK at du drar så ta'n på ordet. Ville vært noe helt annet hvis han hadde surmult over at du skulle dra med "svigrene" dine. Da kunne det fort kostet mer enn det smakte. Men slik du beskriver situasjonen, er det bare å takke ja til turen, pakke kofferten og komme hjem med gode minner og fotoapparatet fullt av gode bilder.
Hu i Svingen Skrevet 2. februar 2005 #15 Skrevet 2. februar 2005 Langweeken til Kina??? :o Jeg har full og total forståelse for alle som synes det blir aaaalt for mye flyging for alt for lite tid... Noen som vet hvor lang flyturen er?
mulle Skrevet 2. februar 2005 #16 Skrevet 2. februar 2005 Noen som vet hvor lang flyturen er? Fly fra København til Beijing tar ca. åtte-ni timer. Overkommelig! Og jeg henger meg på de andre som sier reis!! Eneste minus må være at du sannsynligvis vil føle at du fikk være der alt for kort tid, og skulle ønske du kunne være lenger. Håper du drar og at det er verdt det!
philippa starck Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #17 Skrevet 3. februar 2005 Nei, jeg drar ikke... Flere grunner til det, men det blir velidg kort tid til å ordne med visum osv, og dessuten hadde jeg jo lyst til å dra sammen med Mannen, da... Dessuten er vi blitt lovet av snille svigertante og -onkel at vi skal få en sjans til, de skal mest sannsynlig på en ny tur om ikke så altfor lenge, og da skal de invitere oss på nytt. Og DA bør han si ja! Hvis ikke, drar jeg uansett. I'll keep you posted!
Cata Skrevet 3. februar 2005 #18 Skrevet 3. februar 2005 Vet ikke sikkert, men tror det må være ca. 8-9 timer.
Cata Skrevet 3. februar 2005 #19 Skrevet 3. februar 2005 :oops: Au, da. Svarte på spørsmålet til "Hu i svingen" og så ikke at her var kommet en "side 2".
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #20 Skrevet 3. februar 2005 JA ,de får vell 2 dager i Kina.Hadde aldri giddet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå