AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #1 Del Skrevet 15. desember 2017 Nå som ikke FM-kanalene funker, hvordan kan jeg da høre på musikk i bilen? Uten at det skal bli fort dyrt med å skifte til DAB-radio? Anonymkode: dfbd9...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 15. desember 2017 #2 Del Skrevet 15. desember 2017 Hvis du har aux kan du kjøpe en aux kabel og bruke telefonen din (Spotify, radio app etc) eller koble telefonen til spilleren med bluetooth det suger av mobilnettet da -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Del Skrevet 15. desember 2017 1 minutt siden, GulSitron skrev: Hvis du har aux kan du kjøpe en aux kabel og bruke telefonen din (Spotify, radio app etc) eller koble telefonen til spilleren med bluetooth det suger av mobilnettet da -.- Det som er litt av problemet, har ikke verken AUX eller Bluetooth i bilen, dessverre.. Anonymkode: dfbd9...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #4 Del Skrevet 15. desember 2017 Jeg har heller ikke aux eller Bluetooth i bilen men kjøpte en genial dings på eBay. Så lenge du har nett på mobilen så fungerer den supert! http://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fulk%2Fitm%2F122808613237 Anonymkode: cbe2f...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #5 Del Skrevet 15. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har heller ikke aux eller Bluetooth i bilen men kjøpte en genial dings på eBay. Så lenge du har nett på mobilen så fungerer den supert! http://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fulk%2Fitm%2F122808613237 Anonymkode: cbe2f...fb2 Jeg har også en FM-transmitter i bilen min nå, men den fungerer ikke av en eller annen merkelig grunn. Finner ikke radiokanalen som den er stilt inn på. Jeg kjøpte ny bil for noen måneder siden, og den funket helt fint i den gamle bilen min.. men ikke i den nye dessverre, veldig irriterende. Vet heller ikke grunnen til det Anonymkode: dfbd9...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 16. desember 2017 #6 Del Skrevet 16. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som er litt av problemet, har ikke verken AUX eller Bluetooth i bilen, dessverre.. Anonymkode: dfbd9...2ee Ikke sikkert det trenger å koste så mye, om du har noen som kan gjøre det for deg. Skifta selv og det kosta meg snaut 3000,-. Hadde heller ikke hverken blåtann eller aux. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #7 Del Skrevet 16. desember 2017 5 timer siden, tdm900 skrev: Ikke sikkert det trenger å koste så mye, om du har noen som kan gjøre det for deg. Skifta selv og det kosta meg snaut 3000,-. Hadde heller ikke hverken blåtann eller aux. Jaa.. det er jo mye mer rimelig enn å betale 17000kr for å bytte ut hele anlegget hos bilforhandler Anonymkode: dfbd9...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GauteS Skrevet 16. desember 2017 #8 Del Skrevet 16. desember 2017 Det billigste er å kjøpe en mp3-spiller med innebygd FM-sender som du bare plugger i sigarettenneren. Ingen kabler, ikke telefon, ikke nett, ikke abonnement. Koster 300 kr, og så må du skaffe deg lydfiler (mp3 f. eks.) ved enten å rippe CDer eller kopiere/laste ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #9 Del Skrevet 16. desember 2017 Jeg kjøpte en dab - adapter med fm-sender til bilen. Kostet meg rundt tusenlappen og funker fint, både til radio og musikk fra Spotify (som jeg laster ned noen spillelister til, så da går det lite data). Anonymkode: 3aa0f...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 16. desember 2017 #10 Del Skrevet 16. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jaa.. det er jo mye mer rimelig enn å betale 17000kr for å bytte ut hele anlegget hos bilforhandler Anonymkode: dfbd9...2ee Du sier heller ikke noe av hva du har for merke/modell av bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #11 Del Skrevet 16. desember 2017 Hva har du da? Jeg bruker cd-spilleren. Anonymkode: ec01d...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16. desember 2017 #12 Del Skrevet 16. desember 2017 AUX kabel og spotify funker fint hos meg. I gamlebilen hadde jeg ikke aux og der brukte jeg FM sender. Den kostet meg rundt 300kr på Claus Ohlson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå