Gå til innhold

Enorm spyttproduksjon i forbindelse med halsbetennelse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med mitt livs verste halsbetennelse nå, mandler som er så hovne at de møtes på midten, tunge og svelg dekket med et tykt tykt lag med hvitt puss store munnsår og veldig hovent tannkjøttt. Hadde 40 i feber og tidenes hodepine av feber, mangel på søvn og dehydrering. Er nå på dag 3 av antibiotikakur og allmentilstanden er blitt mye bedre, ingen feber og lite hodepine igjen. Fortsatt kjempevondt i hals og svelg men det er forventet.

det jeg sliter med er at jeg produserer så enormt mye spytt at jeg får ikke slappet av eller sovet. Jeg fyller et kjøkkenglass på en time med spytt, kan ikke svelge dette for det er altfor mye å svelge i tillegg til at det er meget kvalmende.

er det noen som har råd for å redusere spyttproduksjon? Tips fra fastlegen var å ikke spise eller drikke sure ting og ikke bruke sterk tannkrem for det vil irritere munnhulen ytterligere. Har fulgt dette i over 24 timer nå uten hell. Begynner å bli desperat etter søvn etter 4 netter uten søvn.

første natta sov jeg og siklet gjennom madrassen denne lukter så mye av puss og dårlig ånde at det ser ut til at jeg må kaste en madrass, dyne og pute så jeg kan ikke bare la det renne.

funker godt å sove over en bøtte og sikle ned i den men det gir bare 20 minutters dårlige søvnøkter med jævlig stiv nakke eller lignende fra stillingen bøtta trenger.

Anonymkode: d19f0...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...