AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #1 Skrevet 15. desember 2017 Har du noen gang vurdert og bli fosterhjem? Hvis nei, hvorfor ikke? Hvis ja, og du ikke er det, hvorfor ikke? Anonymkode: ad3ec...0cf
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 Ja, vi har vurdert det og kommer kanskje til å gjøre det, men foreløpig har vi for små biologiske barn til at det er aktuelt. Ikke har vi overskudd akkurat nå, og det er jo ofte anbefalt at fosterbarn er yngst, gjerne med god margin. Men det kan godt hende vi gjør det når barna har blitt 10-12 år. Anonymkode: 00101...673
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Skrevet 15. desember 2017 Ja, det kunne jeg godt vært. Men ikke nå når jeg har små barn. Kanskje når de er voksne og jeg nærmer meg 45. Anonymkode: b7e19...0e0
Amantheia Skrevet 15. desember 2017 #4 Skrevet 15. desember 2017 Har tenkt på om eg kunne vore det, men føler sjølv eg er for ung (27), i tillegg til at me har for liten plass og for lite tid. Kanskje i framtida ein gong.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #5 Skrevet 15. desember 2017 Klart jeg har vurdert det, men pga sykdom så går det dessverre ikke. Anonymkode: 952a0...e39
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #6 Skrevet 16. desember 2017 Før jeg fikk barn selv tenkte jeg at det gjerne var noe jeg kunne tenkt meg etter hvert. Men sånn som ting er nå ser jeg at det ikke hadde vært til det beste for mine egne barn. Vi har heller ikke plass til et fosterbarn, vi har allerede to barn som deler rom og fosterbarn skal ha eget rom. Får vurdere det når mine egne barn er på vei ut av redet, men er jo litt fristende å da kunne ha mer frihet og mulighet til å reise. Anonymkode: 30bf1...18d
Anciol Skrevet 16. desember 2017 #7 Skrevet 16. desember 2017 Ja vi har tenkt på det, men må vente noen år til ungene er midt i tenårene! og vi har større plass og rom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå