Gå til innhold

Fosterhjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang vurdert og bli fosterhjem? Hvis nei, hvorfor ikke? Hvis ja, og du ikke er det, hvorfor ikke?

Anonymkode: ad3ec...0cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi har vurdert det og kommer kanskje til å gjøre det, men foreløpig har vi for små biologiske barn til at det er aktuelt. Ikke har vi overskudd akkurat nå, og det er jo ofte anbefalt at fosterbarn er yngst, gjerne med god margin.

Men det kan godt hende vi gjør det når barna har blitt 10-12 år.

Anonymkode: 00101...673

Skrevet

Ja, det kunne jeg godt vært. Men ikke nå når jeg har små barn. Kanskje når de er voksne og jeg nærmer meg 45.

Anonymkode: b7e19...0e0

Skrevet

Har tenkt på om eg kunne vore det, men føler sjølv eg er for ung (27), i tillegg til at me har for liten plass og for lite tid. Kanskje i framtida ein gong.

Skrevet

Klart jeg har vurdert det, men pga sykdom så går det dessverre ikke.

Anonymkode: 952a0...e39

Skrevet

Før jeg fikk barn selv tenkte jeg at det gjerne var noe jeg kunne tenkt meg etter hvert. Men sånn som ting er nå ser jeg at det ikke hadde vært til det beste for mine egne barn. Vi har heller ikke plass til et fosterbarn, vi har allerede to barn som deler rom og fosterbarn skal ha eget rom. 

Får vurdere det når mine egne barn er på vei ut av redet, men er jo litt fristende å da kunne ha mer frihet og mulighet til å reise. 

Anonymkode: 30bf1...18d

Skrevet

Ja vi har tenkt på det, men må vente noen år til ungene er midt i tenårene! og vi har større plass og rom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...