MissJ Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 Er det fler enn meg som begynner å bli DRITTLEI reality??? Synes det bør sendes myyye mer serier som ER, Judging Amy, osv, og jeg GLEDER meg til LOST! Begynner seriøst å få nok av sjekkeprogram, program om hvordan man skal bli tynn, pen, røykfri, bedre foreldre, synge best, få finest hus og renest hus..... :-?
Malou Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 Er det fler enn meg som begynner å bli DRITTLEI reality??? Begynner?!? Takk og lov for at jeg har muligheten til å velge fra reality-søppelet. Og du har aboslutt noe å glede deg til. Jeg har sett de fem første episodene av Lost på dansk TV. Kjempespennende!
Samantha Skrevet 2. februar 2005 #3 Skrevet 2. februar 2005 Eg blir ALDRI lei av reality. Skulle ønske døgnet hadde 10 timar meir, sånn at fikk med meg alt.
*Heidi* Skrevet 2. februar 2005 #4 Skrevet 2. februar 2005 Av en eller annen grunn så blir jeg faktisk ikke lei jeg heller.. syns mye er dårlig da, som røykegreiene og sånn, men ungkaren og sånne program syns jeg forsatt er kule..litt rart egentlig..
Gjest Chrizzy Skrevet 2. februar 2005 #5 Skrevet 2. februar 2005 Jeg er så lei reality at jer er så lei av å sitte å engasjere seg i tåpelige diskusjoner, vannkriger å masse annen drit! Men det kan hende jeg er litt sjalu på reality, fordi jeg synes det tar oppmerksomheten bort fra å prate å sånn. Når man sitter å glor på tv hele kvelden så blir det liksom ekstra ille å sitte der å glo å ikke prate med hverandre når man sitter å ser på andre folk som prater, virker helt meningsløst for meg. Føles ikke like ille å kaste bort kvelden foran tvènom man ser på discovery å andre "vettige" programmer som gir litt annen stimuli til hodet!
Belba Skrevet 2. februar 2005 #6 Skrevet 2. februar 2005 Jeg er egentlig ikke så lei, siden jeg velger det bort - leser ikke om det, og ser ikke på det.
Arkana Skrevet 2. februar 2005 #7 Skrevet 2. februar 2005 Jeg er ikke akkurat lei, siden jeg sjelden har engasjert meg i det. Jeg kan virkelig ikke begripe at enkelte sitter stiftet fast til TV'en og følger med på time etter time med det ene realityshowet etter det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå