Gå til innhold

Hvor mye skal vi blande oss inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har en venn som vi begge føler blir brukt av kjæresten sin. Denne kvinnen sårer vennen vår veldig ofte og han er hva jeg vil kalle dum snill. Finner seg i hennes oppførsel fordi han er forelsket. Hvor mye skal vi blande oss inn i dette?

Hadde dere satt pris på om venner blander seg inn? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan dere ikke bare si det til henne a? Så får hun svare. Hva konkret gjør hun feil i følge dere? Klager han på dette også? 

Endret av Eltele
Skrevet

Han vet det nok selv. Jeg er litt imot å blande meg for mye inn, de gangene vennene mine har vært i dårlige forhold har de trengt tid på å få mot til å komme seg ut av det. Jeg har vært en støtte, men forsøkt ikke å dømme for hardt, det gjør ting verre, tror jeg. I stedet er jeg der for dem. 

• Liker 3
Skrevet

Altfor lite info.

Anonymkode: 52d94...61a

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, bortebra skrev:

Han vet det nok selv. Jeg er litt imot å blande meg for mye inn, de gangene vennene mine har vært i dårlige forhold har de trengt tid på å få mot til å komme seg ut av det. Jeg har vært en støtte, men forsøkt ikke å dømme for hardt, det gjør ting verre, tror jeg. I stedet er jeg der for dem. 

Jeg støtter dette. Med dømmende venner som misliker kjæresten, så trekker man ser bare mer vekk fra vennene og tør ikke fortelle mer om forholdet, og dermed blir enda mer låst i forholdet. Det er greit å reagere på ting deres venn sier og påpeke at dette er dårlig og sånn skal ikke en kjæreste få deg til å føle deg/gjøre, men ikke kom med synsinger og forhåndsdømminger, og ikke gjør det dårlige forholdet til et tema hver gang dere er sammen med deres venn. 

Anonymkode: adc97...20d

• Liker 6
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altfor lite info.

Jupp. 

Skrevet

Prøvd å støtte kompisen min, men i dag spurte han om råd fra kjæresten min. Han har besluttet å slå opp med kjæresten men skulle vente til etter jul noe jeg syns er dumt men vil ikke blande meg inn

Skrevet

Men hva har hun gjort som er feil da?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hva har hun gjort som er feil da?

Hun får han til å bruke mye penger på hennes sønn fra annet forhold. Bruker han økonomisk og han snakker det bort med at det er hva som er forventet

Men hun inkulderer ikke han i sønnens liv skikkelig

Dumt å vente til etter jul men det er hans valg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...