femme fatale Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 nå er jeg skikkelig lei alle kvisene som dukker opp hele tiden, store gule klumper som gjør vondt . Har prøvd dermalogica fuktighetskrem og denne var ikke noe bra, er det en ide å prøve MD formulation? har fet hud, når jeg stryker en finger over panne/kinnet blir fingeren glinsende. må vel også kjøpe en rensekrem i samme merke... er det noen som har noen bra erfaringer å dele med meg angående funktighetskrem og rensekrem for uren hud?
rutti Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 var på apoteket i dag, og de anbefaler vichy produkter. Eller så vet de mye om sånt de som jobber på apoteket, så jeg synes du skulle ta deg en tur der.
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2005 #3 Skrevet 1. februar 2005 Dermalogica dermal clay kombinert med rensevannet fra Clinique (MILD cleansing lotion) fungerer kjempebra for meg. Før fikk jeg glinsende panne ved 12-tiden, nå får jeg ikke det i hele tatt.
Saga Skrevet 1. februar 2005 #4 Skrevet 1. februar 2005 vann er iallfall undervurdert om du plages med kviser. Både i ansiktet og inntak. Prøv tea tree serien fra body shop. Kjenner mange som er veldig fornøyd med den.
Gjest Daniella_ Skrevet 1. februar 2005 #5 Skrevet 1. februar 2005 Jeg bruker også dermalogicas dermal clay. Den fungerer forsåvidt greit, men tror kanskje jeg skal bytte til Pureness fra Shiseido. Du kan jo evt. sjekke ut for en sånn underkrem som skal holde huden matt? Noen ganger bruker jeg Bare ID's veil for å matte ned også. Det funker syns jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå