yunayinu Skrevet 15. desember 2017 #1 Skrevet 15. desember 2017 Har vært på et par dates med en fyr fra Tinder, og jeg trodde han likte meg, men nå hører jeg nesten ingenting fra han etter at vi hadde sex på tredje date. Han sier han har vært mye opptatt med jobb, som forsåvidt var sant i starten men nå tror jeg han bare melker det. Jeg spurte han rett ut om han ikke var interessert i meg, men fikk bare til svar at han var opptatt og at han skulle sende meg melding når han fikk bedre tid. Fikk et par meldinger i løpet av den dagen, men har ikke hørt noe mer etter fire dager og jeg har ikke tatt kontakt selv. Skjønner ikke hvorfor han ikke kan innrømme at han ikke vil ha noe mer med meg å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 Har opplevd lignende flere ganger. Min teori er at slike folk ikke vet hvordan de skal være ærlige uten å være frekke, og siden de ikke vil være frekke så velger de da å lyve. Også skjønner de ikke at det gjør verre inntrykk å lyve enn å si sannheten. Anonymkode: f36b7...304 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Skrevet 15. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har opplevd lignende flere ganger. Min teori er at slike folk ikke vet hvordan de skal være ærlige uten å være frekke, og siden de ikke vil være frekke så velger de da å lyve. Også skjønner de ikke at det gjør verre inntrykk å lyve enn å si sannheten. Anonymkode: f36b7...304 Enig i dette. Gjort det selv noen ganger. Syns det er fryktelig vanskelig å «dumpe» noen og sliter med å si at jeg ikke er interessert. Er ikke gjort for være slem, egentlig tvert i mot, men jeg vet jo at det er bedre å være ærlig. Bare så vanskelig. Anonymkode: 99c3f...22f 1
Gjest making.a.mess Skrevet 15. desember 2017 #4 Skrevet 15. desember 2017 Mange menn skygger fort banen fremfor å ta vanskelige samtaler.. Det kunne jo bli ubehagelig...
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #5 Skrevet 15. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig i dette. Gjort det selv noen ganger. Syns det er fryktelig vanskelig å «dumpe» noen og sliter med å si at jeg ikke er interessert. Er ikke gjort for være slem, egentlig tvert i mot, men jeg vet jo at det er bedre å være ærlig. Bare så vanskelig. Anonymkode: 99c3f...22f Jeg er en person som har veldig stort behov for å "tekke" andre, noe av det verste jeg vet er å skuffe noen. Så når jeg greier å avvise noen på en ryddig måte burde andre klare det også. Sist gang jeg skulle avslutte noe så kaldsvettet jeg og følte som jeg skulle kaste opp, ble super stresset og alt mulig! Etterpå føltes det mye bedre da, han tok det fint også. Da hadde jeg allerede gått rundt i en uke og følte meg helt forferdelig, tror ikke jeg hadde klart å gå sånn i lengden (altså om jeg ikke hadde sagt noe til han). Anonymkode: 2647f...45c 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #6 Skrevet 15. desember 2017 13 minutter siden, yunayinu skrev: Har vært på et par dates med en fyr fra Tinder, og jeg trodde han likte meg, men nå hører jeg nesten ingenting fra han etter at vi hadde sex på tredje date. Han sier han har vært mye opptatt med jobb, som forsåvidt var sant i starten men nå tror jeg han bare melker det. Jeg spurte han rett ut om han ikke var interessert i meg, men fikk bare til svar at han var opptatt og at han skulle sende meg melding når han fikk bedre tid. Fikk et par meldinger i løpet av den dagen, men har ikke hørt noe mer etter fire dager og jeg har ikke tatt kontakt selv. Skjønner ikke hvorfor han ikke kan innrømme at han ikke vil ha noe mer med meg å gjøre? Tror det beste du kan gjøre er å ta hintet og bevare din egen selvrespekt. Aksepter at det bare ble sånn, det hjelper faktisk lite og presse frem et svar. Liker han deg nok, vil han komme til deg, hvis ikke var det ikke ment to be. Anonymkode: e9948...fe3 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #7 Skrevet 15. desember 2017 Han vil jo ikke IKKE ha noe mer med deg å gjøre, han vil fortsatt ha deg til sex en gang i blant når det passer han, så derfor sier han ikke at han ikke er interessert, for han er jo interessert i sex en gang i blant når det passer han. Anonymkode: 266b4...321
Perle Skrevet 15. desember 2017 #8 Skrevet 15. desember 2017 Fordi han synes du er er kjekk å ha i bakhånd dersom han ikke får sex av de han liker.
Svartfugl Skrevet 15. desember 2017 #9 Skrevet 15. desember 2017 Ja, det er feigt å ikke si det rett ut, men jeg kan samtidig skjønne folk. Kanskje har de opplevd folk som "klikker i vinkel" av avvisning, eller ikke respekterer avvisningen og fortsetter å mase. Mulig det er det de prøver å beskytte seg mot. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #10 Skrevet 15. desember 2017 Han er vel opptatt som han sier. Anonymkode: b9f95...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå