mocca1 Skrevet 15. desember 2017 #1 Del Skrevet 15. desember 2017 Er ny på pinnekjøtt, og har snakket med diverse venner og kollegaer. Noen anbefaler pinnekjøtt, og noen anbefaler pinnebog. Pinnebog har visstnok mer kjøtt (?) på pinnene. Hvorfor velger da folk pinnekjøtt? Hva er egentlig forskjellen, og hva bør jeg velge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 15. desember 2017 #2 Del Skrevet 15. desember 2017 Forskjellen er ganske greit beskrevet her. Hva man velger er smak og behag. Snadder er det uansett😋 http://edelsmatvin.blogspot.no/2013/11/pinnebog-med-piperade-og-mandelpotecreme.html?m=1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Del Skrevet 15. desember 2017 Pinnebog? Du burde sett på TV2 Hjelper deg i går. Der hadde du fått en god innføring i jukset på julemiddagene. Moralen i programmet var å gjøre som den matansvarlige, å kjøpe pinnekjøttet fra bonden på landet (og ikke juksematen fra mange butikk kjeder). Anonymkode: 5806d...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #4 Del Skrevet 15. desember 2017 Pinnebog all day <3 Elsker mye kjøtt! Anonymkode: c9e90...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #5 Del Skrevet 16. desember 2017 Jeg synes alltid de største kjøttstykkene på pinnekjøttet blir litt tørre, jeg, kjøttet som er omgitt av mer fett er oftest saftigere og bedre etter min smak, så kan jeg heller velge hvor mye av selve fettet jeg skjærer bort. Så for meg er svaret soleklart pinnekjøtt. Anonymkode: a7917...4d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå