rutti Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 Noen som har erfaringer med disse produktene`Er de verdt prisen eller?
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 Bruker Vichy 48 hrs-deodorant og den er helt fantastisk og kan absolutt anbefales! Mild mot huden og gjør virkelig jobben sin!
Plym Skrevet 1. februar 2005 #3 Skrevet 1. februar 2005 Jeg har veldig gode erfaringer med Vichy. Synes de ofte er like gode som de mye dyrere hudpleier- og parfymeriproduktene.
Eføy Skrevet 1. februar 2005 #4 Skrevet 1. februar 2005 Jeg er veldig fornøyd med både ansiktskremen, bodylotionen, lebepomaden og sminkefjerneren. Roll-on'en er også bra.
Gjest Xavia Skrevet 1. februar 2005 #5 Skrevet 1. februar 2005 Er de verdt prisen eller? Verdt prisen? De er da ikke spesielt dyre? Så, ja, jeg vil absolutt si de er verdt prisen.
Pbrina Skrevet 1. februar 2005 #6 Skrevet 1. februar 2005 Veldig fornøyd med både Normaderm-kremen og en ansiktsvask som jeg ikke kommer på hva heter (blå tube), og synes de er billige kvalitetsprodukter. Har brukt MD Formulations før, og var ikke like fornøyd med de, og de koster nesten dobbelt så mye.
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #7 Skrevet 1. februar 2005 Jeg liker bodylotionen kjempegodt, og har også en kjempegod ansiktsrens derfra (3-i-1). Skal prøve deoen neste. Har også hatt prøver på Nutrilogie-kremene, og de kjentes også behagelige, men litt for parfymerte for min smak.
rutti Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2005 jeg synes i grunn de var ganske dyre for lommeboken min da, 300 og noe for 2 flasker.
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #9 Skrevet 1. februar 2005 Jeg synes også de var ganske stive i prisen ja.Jeg kjøpte dagkrem,nattkrem,øyegele,tonic og renser til en drøyt 900,- De står fremdeles på badet og støver ned.Noe av det værste jeg har prøvd, så for meg var det definitivt ikke værdt pengene.
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2005 #10 Skrevet 1. februar 2005 Den uparfymerte deodoranten er i hvert fall kjempebra. Har vurdert en rensekrem fra Vichy, den fra Dermalogica er litt for sterk om vinteren. Fuktighetskremene virker for parfymerte for min smak.
Dru Skrevet 1. februar 2005 #11 Skrevet 1. februar 2005 Jeg liker bodylotionen kjempegodt' date=' og har også en kjempegod ansiktsrens derfra (3-i-1). Skal prøve deoen neste. Har også hatt prøver på Nutrilogie-kremene, og de kjentes også behagelige, men litt for parfymerte for min smak.[/quote'] Jeg fikk prøver på nutrilogie-serien, og de var ikke parfymert i det hele tatt.
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #12 Skrevet 1. februar 2005 Nutrilogie-tingene lukter fersken...
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #13 Skrevet 2. februar 2005 Noen som har prøvd serien som heter Oligo 25?Har fått prøver på den på apoteket.Har litt tørr og veeeeldig følsom hud.Tåler nesten ingen produkter som inneholder parfyme.Noen som har noen bra alternative dagkremer?
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 2. februar 2005 #14 Skrevet 2. februar 2005 er ikke disse produktene proppa med parafin og parfyme a?
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #15 Skrevet 2. februar 2005 er ikke disse produktene proppa med parafin og parfyme a? Ikke verre enn det meste fra Rubinstein, Lancome, Biotherm, Clarins....To mention just a few. Svært få konvensjonelle merker unngår å bruke mineraloljer i produktene sine, så det kan knapt brukes som et argument for eller imot. Til og med merker i høyere prissegmenter som La Prairie og Kanebo bruker mineraloljer i produktene sine, for ikke å snakke om den dyre La Mer-kremen. Hvis du skal unngå mineraloljer, må du kjøpe produkter enten fra hudpleier (ikke alle merker der heller er helt uten) eller skifte til naturkosmetikkmerker fra helsekostbutikk.
Gjest Daniella_ Skrevet 2. februar 2005 #16 Skrevet 2. februar 2005 Hva er "farlig" med mineraloljer?
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #17 Skrevet 2. februar 2005 De er vel ikke så farlige, egentlig. Mineraloljer regnes blant annet som "safe" for personer med eksem/allergier, for det er mindre sjanse å reagere på dem. Men samtidig har jeg selv på følelsen at kremer med mineralolje kanskje føles bra der og da, men at de ikke tilfører huden noen fuktighet, slik at det over tid blir verre. Dermalogica er fri for mineraloljer, men ikke alle produktene er uten silikon, som egentlig kan ha litt samme effekt; gjør huden glatt og myk, men det er mer en forbigående effekt. Personlig har jeg kun merket en reell effekt når det gjelder mineraloljer og leppepomade. Etter å ha brukt leppepomader uten mineraloljer i noen måneder, må jeg smøre meg mye sjeldnere enn før.
Dru Skrevet 2. februar 2005 #18 Skrevet 2. februar 2005 Ikke verre enn det meste fra Rubinstein, Lancome, Biotherm, Clarins.... Vichy og Biotherm er så og si samme produkter. Samme firma står bak de, de bruker samme oppskrifter (med unntak av parfymen, for den er forskjellig), men forskjellige pakninger og pris.
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #19 Skrevet 2. februar 2005 Lancome og Rubinstein hører også til L'Oreal, og selvsagt L'Oreals eget Dermo-Expertise (er nesten identisk med Lancome)...
rutti Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #20 Skrevet 2. februar 2005 hva var tema i denne tråden nå igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå