AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #1 Skrevet 15. desember 2017 Dater en fyr med barn fra før. Vært på 5-6 dater. Snoket på Facebook og fant eksen hans. Visstnok ble det slutt i fjor, men i januar i fjor hadde hun lastet opp familiebilde av de med han på. Og i september i år hadde hun lastet opp et bilde av en liten baby! Har han et til barn han ikke har fortalt om?! Eller kan eksen ha vært utro? Om han har en baby til er jo det en merkelig ting å skjule.. Anonymkode: c7aca...9ea
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 Kan ikke eksen ha fått barn med en annen? Det vil jo være kort tid etter bruddet, men noen folk er sånn. Anonymkode: b3dc7...6d4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Skrevet 15. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke eksen ha fått barn med en annen? Det vil jo være kort tid etter bruddet, men noen folk er sånn. Anonymkode: b3dc7...6d4 Mellom Januar og september? Da må hun ha blitt gravid kort tid etter bilde ble opplastet. Sånn sykt kort tid etterpå. Anonymkode: c7aca...9ea 1
zniiki Skrevet 15. desember 2017 #4 Skrevet 15. desember 2017 Er du sikker på at det er hans barn? Regner med at han hadde fortalt deg om barnet om det var hans.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #5 Skrevet 15. desember 2017 Akkurat nå, zniiki skrev: Er du sikker på at det er hans barn? Regner med at han hadde fortalt deg om barnet om det var hans. Nei jeg er jo ikke sikker på det. Men regner med det ikke var slutt mellom dem når hun lastet opp familiebilde. Og i september, under litt under 9 mnd senere - bilde av en nyfødt. Ikke akkurat turn-on på sjekkemarkedet med en nyfødt! Så hva vet jeg. Anonymkode: c7aca...9ea
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #6 Skrevet 15. desember 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dater en fyr med barn fra før. Vært på 5-6 dater. Snoket på Facebook og fant eksen hans. Visstnok ble det slutt i fjor, men i januar i fjor hadde hun lastet opp familiebilde av de med han på. Og i september i år hadde hun lastet opp et bilde av en liten baby! Har han et til barn han ikke har fortalt om?! Eller kan eksen ha vært utro? Om han har en baby til er jo det en merkelig ting å skjule.. Anonymkode: c7aca...9ea Eller kan eksen hans ha blitt tante?!?! Anonymkode: 68027...086 3
Baktusen Skrevet 15. desember 2017 #7 Skrevet 15. desember 2017 Hæ? Mulig jeg leser feil men du skriver januar i fjor og september i år. Det er jo 1 år og 9 mnd. Mye kan skje på den tiden.. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #8 Skrevet 15. desember 2017 32 minutter siden, Baktusen skrev: Hæ? Mulig jeg leser feil men du skriver januar i fjor og september i år. Det er jo 1 år og 9 mnd. Mye kan skje på den tiden.. januar 2017 og september 17 Anonymkode: c7aca...9ea
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #9 Skrevet 15. desember 2017 100 % sikker på at han er singel? Anonymkode: 63d79...3a9 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #10 Skrevet 15. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 100 % sikker på at han er singel? Anonymkode: 63d79...3a9 Håper d?! Lå med han i kveld😨 Anonymkode: c7aca...9ea
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #11 Skrevet 15. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dater en fyr med barn fra før. Vært på 5-6 dater. Snoket på Facebook og fant eksen hans. Visstnok ble det slutt i fjor, men i januar i fjor hadde hun lastet opp familiebilde av de med han på. Og i september i år hadde hun lastet opp et bilde av en liten baby! Har han et til barn han ikke har fortalt om?! Eller kan eksen ha vært utro? Om han har en baby til er jo det en merkelig ting å skjule.. Anonymkode: c7aca...9ea Dette er grunnen til at jeg ikke har facebook.,, Anonymkode: f58c1...798
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #12 Skrevet 16. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er grunnen til at jeg ikke har facebook.,, Anonymkode: f58c1...798 Kanskje dette er grunnen til at du burde ha det.. Anonymkode: 74dd5...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #13 Skrevet 17. desember 2017 Kan det være et gammelt bilde? Anonymkode: 82f54...b01
bortebra Skrevet 17. desember 2017 #14 Skrevet 17. desember 2017 Spør. Ei venninne blei utsatt for noen løgner à la det der.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #15 Skrevet 17. desember 2017 Det er jo mulig det er hans baby, ja. Jeg tenker at du ikke bør konfrontere direkte siden du har snoket. Men prøv å stille litt andre spørsmål når dere treffes. Om hvordan forholdet til eksen er. Hvordan forholdet til barna er. Og vær litt oppmerksom på hva han bruker tid på når han ikke treffer deg, uten å virke for nysgjerrig. Anonymkode: fc669...6ac
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #16 Skrevet 17. desember 2017 Kanskje han lyver for deg og ikke er singel? At eksen ikke er eks, men kjæreste. Lyver fordi han vil ha ett forhold på si Anonymkode: 4c431...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #17 Skrevet 17. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det være et gammelt bilde? Anonymkode: 82f54...b01 Av babyen? Nei. Det ble lastet opp offentlig sånn at alle ser det. I september. Under sto det "Gratulerer så nydelig" osv. Etterfulgt av "takk"♡ Han har fri fra jobb nå og hver gang jeg har foreslått noe på dagtid (kanskje 3 ganger) kommer han med unnskyldninger.. Alle gangene har visstnok barna hatt legetime. Jeg har jo vært hjemme hos han på kvelden mange ganger og tror ikke han er i et forhold? Da to av barna sover mens jeg er der. Men om han er opptatt med baby på dagtid for å hjelpe exen er det ikke rart han ikke har tid. De var sammen leenge, så bare merkelig om eksdama plutselig har fått barn med ny mann så kort tid etter? Anonymkode: c7aca...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #18 Skrevet 22. desember 2017 Ok, oppdatering. Eksen ble gravid og fikk barn med en annen mann og derfor ble det slutt. Hun ville dog fortsatt være sammen med han?! Dette fortalte han meg nylig. Han som slo opp, forståelig nok.. Anonymkode: c7aca...9ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå