Gå til innhold

Leave-in serum/krem for skadet/tørt hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et godt serum eller en god krem til skadet / tørt hår? Helst en som kan påføres både i fuktig og tørt hår. Håret mitt er ganske skadet etter bleking, og trenger noe som kan roe det litt ned og skjule litt frizz.

Anonymkode: 02d72...c27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker Olaplex sin hjemmebehandling (nr 3). Den kan brukes som en kur som skylles ut etter 10 minutter, eller som en leave-in kur. Jeg bruker den først og fremst på sistnevnte måte og synes den gjør håret mitt sunt, mykt og mindre bustete. Den kan helt klart anbefales. 

Skrevet
18 minutter siden, silkestrå said:

Jeg elsker Olaplex sin hjemmebehandling (nr 3). Den kan brukes som en kur som skylles ut etter 10 minutter, eller som en leave-in kur. Jeg bruker den først og fremst på sistnevnte måte og synes den gjør håret mitt sunt, mykt og mindre bustete. Den kan helt klart anbefales. 

Takk for tips, men Olaplex blir nok litt for dyrt til at jeg skal kunne bruke den hver eneste dag.

Skrevet

Jeg tror ikke det er så lurt å vaske håret hver dag - det sliter ganske så mye på håret. 😌 Hjelper ikke med all verdens kurer heller da. Cocosa kokosnøttolje som serum eventuelt. 

Anonymkode: 68f90...23f

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke det er så lurt å vaske håret hver dag - det sliter ganske så mye på håret. 😌 Hjelper ikke med all verdens kurer heller da. Cocosa kokosnøttolje som serum eventuelt. 

Anonymkode: 68f90...23f

Jeg vasker ikke håret hver dag. Jeg spør etter et konkret produkt, og ikke alle andre tips. Har prøvd kokosolje, men edt ble bare fett uansett hvor lite jeg brukte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...