Harry's kvinne Skrevet 1. februar 2005 #1 Skrevet 1. februar 2005 Jeg har flere venner og bekjente enn den vordende brudgom. Nå lurer jeg på følgende: Kan jeg invitere alle de jeg har lyst til, som jeg kjenner best og som han kanskje aldri har møtt? Jeg har venner litt rundt omkring i landet og vi sees ikke så ofte, men jeg vil svært gjerne ha de med på bryllupsdagen min. Men er dette riktig overfor han? Det er jo VÅR dag og ikke min... Han har noen venner (par) som er mest hans, men jeg har jo hilst på dem og de har vært her på besøk. Hm, ikke lett dette her. Råd og meninger mottas med takk...
Gjest Bellatrix Skrevet 1. februar 2005 #2 Skrevet 1. februar 2005 Hvie han synes det er greit, så må det vel være det?
Gjest Soon Mrs S Skrevet 1. februar 2005 #3 Skrevet 1. februar 2005 Hei på deg! Skjønner at dette ikke er lett, men er enig med Fighter. Har dere snakket om det da? Vi skal be de aller nærmeste, men satte oss ned og skrev alle navn vi kjente og strøk vekk de som var uaktuell. Fungerte for oss.... :-)
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2005 #4 Skrevet 1. februar 2005 Dere burde sette dere ned å skrive en liste over alle dere kunne tenke dere å invitere. Etter første opptelling så er det kanskje lettere å "se" hvem som kan få komme og ikke. Hva sier samboeren din til dette forresten? Da vi skrev gjesteliste så inviterte begge de vi kunne tenke oss å ha der, ikke så viktig selv om det ble noen flere fra den enes side, men nå har vi vel hilst på alle som kommer også da.
aprilbrud Skrevet 1. februar 2005 #5 Skrevet 1. februar 2005 Vi hadde samme "problem". Jeg har stort sett vært single til jeg møtte min kjære når jeg var 29, og har derfor kunnet prioritere å pleie venner i inn- og utland veldig godt. Han var i et langt forhold før vi møttes, og har mye færre venner enn meg. Han synes likevel det er riktig at vi begge invitere alle våre nærmeste venner, selv om dette med partnere for min del blir over 30 stk , og for han "bare" ca 10 stk. Siden mange av mine venner bor langt herfra, er det også en god del han aldri har møtt. Men vi synes ikke det bør bety noe for om man inviterer eller ei, hovedpoenget er at vi begge inviterer alle de vi ønsker skal være til stede denne dagen. Så sånn gjør vi det
Harry's kvinne Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2005 Takker for svar, Det blir uansett ikke så mange, så dette blir nok strålende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå