AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #1 Skrevet 15. desember 2017 Hei! Har datet en fyr i en drøy måned nå (1-2 dater i uka). Jeg har falt for han og har det egentlig helt jævlig. Tingen er at jeg egentlig ikke har noen grunn til å ha det sånn, men jeg er livredd for at han skal dumpe meg og humøret går fra bra (når jeg hører fra han eller vi er sammen), til helt i kjelleren (hvis han ikke tar kontakt, svarer kortere enn jeg hadde ønsket, ikke har mye tid en uke osv). Jeg vet han er aktiv på happn. På en måte føler jeg han gir mange tegn på at han liker meg godt, han sender melding flere dager i uka, sier han gleder seg til å se meg osv, samtidig har vi ikke snakket om hva det er og det er jo litt tidlig også. Er bare så redd han dater andre, kun ser på meg som et knull/tidsfordriv til drømmedama kommer, og det ødelegger meg. Jeg vil ikke være så usikker og avhengig av en annens bekreftelse. Er ellers en trygg person (trodde jeg). Noen som har opplevd det samme og kanskje har råd? Anonymkode: 25f4a...ee6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 Ja, har opplevd det samme. Ville rett og slett snakket med ham om hva han ser for seg jeg. Er ikke rart du er usikker når du ikke vet hva han tenker og selv begynner å få følelser. Anonymkode: b3dfa...349 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Skrevet 15. desember 2017 Ja, har skjedd meg også en gang (jeg er mann). Egentlig sindig og rolig, men skjedde meg fordi fra min side var det love at first sight, mens for henne var det en mer normal dating der hun likte meg godt men brukte tid på å utvikle følelser. Gjorde meg til fullstendig nervevrak. Jeg måtte bruke veldig mye energi på å ikke være så på og avhengig av bekreftelse hele tiden at jeg kvelte henne. Var ærlig på hva jeg følte for henne, men ikke på hvor stressa og avhengig av bekreftelse jeg var. Det roet seg for meg etterhvert, da hun utviklet følelser og vi endte med å bli kjærester som følte det samme for hverandre. Anonymkode: 45d15...f63 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #4 Skrevet 16. desember 2017 Ingen av oss kan vite hva han føler. Men en ting er sikkert Enkelte tar det mer med ro når de har følelser for noen i startfasen inntil de tørr, det er bare en omvendt reaksjon i startfasen for noen. Har hvertfall vært slik hos meg..følelsene er sterke men kommer ikke til syne før det har gått litt tid. Vet ikke helt om det hjelper i din situasjon eller om det er tilfellet for han, men ganske ofte er det slik. Når jeg ikke har sterke følelser er reaksjonen min helt annerledes Anonymkode: 9e982...4a2 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #5 Skrevet 16. desember 2017 Du merker når en mann vil bare ha deg, se på handling og ord, om det samsvarer. Anonymkode: 800ca...033 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #6 Skrevet 16. desember 2017 Hvordan vet man det da? Anonymkode: 25f4a...ee6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå