AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #1 Skrevet 15. desember 2017 Søsteren min har behandlet meg ganske dårlig hele livet. Det går veldig opp og ned, en dag hun bryr hun se kjempe masse og vil meg alt godt, men den neste prøver hun å ødlegge livet mitt. Hun har alltid prøvd å sette meg i «skyggen». Gjør for eksempel narr av hver minste tin jeg sier, helt fra vi var små. Noe som har gjort at jeg har en stor mindreverdighetsfølelse i dag. Hun lyver også mye til foreldrene mine om forskjellige ting jeg «liksom har gjort». Den siste dråpen kom da hun anklage meg for å være utro til kjæresten min som jeg har vært i lag med i over 3 år. I begynnelsen prøvde hun å få meg til å hate han, når hun skjønte at det ikke gikk prøvde hun å få han til å hate meg. Hvorfor?? Noen som har aning? Jeg er snill med hun hele tiden, og samboeren min mener hun ikke fortjener meg i det hele tatt. Han og veilederen jeg går til mener hun ikke er bra i det hele tatt. Jeg har blokkert hun overalt, men hun kan enda kontakte meg på vips, der sender hun melding ofte.. Men jeg vil virkelig ikke ha hun i livet etter alt hun har gjort.. er jeg et forferdelig menneske for det? Anonymkode: 204fe...9af
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 Nei Kutte henne ut med godt samvitighet. Nå vet ikke jeg om dette er mulig, men går det å slette/blokkere henne på vipps ogs`å? Anonymkode: a29f3...781 4
louisandsteve Skrevet 16. desember 2017 #3 Skrevet 16. desember 2017 Hun hørtes ikke helt god ut nei. Litt narsissist? Kansje du burde sende henne en melding hvor det står at du vil politianmelde henne om du ikke slutter å kontakte deg? 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #4 Skrevet 18. desember 2017 Ingen fler? :/ Anonymkode: 204fe...9af
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #5 Skrevet 18. desember 2017 På 15.12.2017 den 19.30, AnonymBruker skrev: Nei Kutte henne ut med godt samvitighet. Nå vet ikke jeg om dette er mulig, men går det å slette/blokkere henne på vipps ogs`å? Anonymkode: a29f3...781 Takk for svar. Nei det går ikke ann å blokkere på vips, så har slettet appen for nå Anonymkode: 204fe...9af 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #6 Skrevet 18. desember 2017 På 16.12.2017 den 11.07, louisandsteve skrev: Hun hørtes ikke helt god ut nei. Litt narsissist? Kansje du burde sende henne en melding hvor det står at du vil politianmelde henne om du ikke slutter å kontakte deg? Hmm, Kansje? Har ikke så mye greie på slikt. Jeg vurderer det, men er redd for hva hun kan finne på å gjøre tilbake da Anonymkode: 204fe...9af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå