Kim123 Skrevet 15. desember 2017 #1 Skrevet 15. desember 2017 Hei dere ! Nå i juletider er det Julefester og julebord som står på Desember-lista for mange! Så da tenkte jeg at det kunne vært morsomt å dele litt minner med hverandre, i en ellers så stressende Desember måned. Jeg kan starte: Jeg var på julebord for noen år siden. Jeg var da høygravid og med det kunne jeg ikke drikke alkohol. Det var jo helt greit det, men da fikk jeg jo ett nok så klart syn på hvor barnslige godt voksne menn kan bli. Kommenterte høylytt bryster, skrek til hverandre hvor glad di var i hverandre og hvor gode venner di var, mens di slurpet i seg vin og øl, mens konene/kjærestene satt ved siden av. Den andre gangen var det ikke jeg som hadde vært på julebord, men kjæresten. Julebordet startet vel kl 6 (?) og allerede klokka 9 på kvelden kom han hjem, sørpa full!! Han gikk rett i sengs, og plutselig hørte jeg noe som kunne minne om vann som ble "kastet" på gulvet! Først forsto jeg ikke hva dette var, men så kom de igjen og igjen. jeg gikk inn på rommet, og der lå han brettet over sengekanten å spydde på gulvet!! Jeg fikk panikk og kastet ett håndkle på gulvet, så prøvde jeg å få han inn på badet. Men det var det ikke snakk om. Han fortsatte å ligge der, spy over sengekaneten, mens han klagde å stønnet... Ikke hadde vi bøtte heller.... Jeg sov på sofaen den natten for å si det sånn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå