AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #1 Skrevet 15. desember 2017 Hei dere som har greie på kjøp av aksjefond. Jeg kjøpte i dag, men kjøpene ligger i nettbanken til betaling på mandag da det ikke var mulig å bestemme en tidligere dato for betaling. Vil jeg da få mandagens kurs eller dagens kurs? Skjer det vanligvis store kursendringer fra fredag til mandag? (større endringer enn fra torsdag til fredag feks?) Jeg skulle ønske at det gikk an å kjøpe til dagens kurs slik at man er mer sikker på hva man kjøper. Vet dere av en måte å kjøpe aksjefond (i IPS-ordningen) der man får dagens kurs? Anonymkode: 44be2...f99
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 Du får kursen som gjelder når fondsselskapet får pengene. Jeg tror ikke det er mulig å unngå det, men hvis det er noen som tilbyr en IPS-ordning der man kan kjøpe aksjer så finnes det noen børsnoterte fond man kan kjøpe. Da vil man selvsagt få prisen som gjelder akkurat når man kjøper dem. Anonymkode: ccb4c...3db 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Skrevet 15. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får kursen som gjelder når fondsselskapet får pengene. Jeg tror ikke det er mulig å unngå det, men hvis det er noen som tilbyr en IPS-ordning der man kan kjøpe aksjer så finnes det noen børsnoterte fond man kan kjøpe. Da vil man selvsagt få prisen som gjelder akkurat når man kjøper dem. Anonymkode: ccb4c...3db Takk for hjelpen Anonymkode: 44be2...f99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå