Brannslangen Skrevet 15. desember 2017 #1 Skrevet 15. desember 2017 (endret) Hvorfor er det så lite research på dette merkelige fenomenet? En skulle jo tro det var millioner av mennesker der ute som lurte på hva dette sølet er. Dog, det har kommet litt forskning på det i senere år. En fransk studie har påvist at det faktisk er (surprise, surprise) intet annet enn god gammeldags urin: Squirting, they found, is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity—though there’s also a small contribution of prostatic secretions as well. Allikevel, så hylles denne pissingen av sexologer over hele verden som kvinnefrigjøring og girl power - "endelig kan vi fruentimre sprute også, liksom!" Herregud, for noen folk. Jeg har heldigvis tilgode å ligge med en dame som har squirtet meg over ende, men jeg sier at om det skjer engang så vil det KLIKKE for meg! Ikke pokker om noen skal få pisse på halvmeteren min, fy søren, det er jo helt fornedrende og kvalmt! Så til dere ladies som driver med dette pøbelskapet: kom dere til legen og få gjort noe med inkontinensen deres! Endret 15. desember 2017 av Brannslangen 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 Nei, du kan sammenligne det mer med den mannlige ejakulasjonen. bare at i stedet for at væsken produseres i ballene, så produseres den av svampelegemet i vagina. Når en dame er sterkt opphisset og fått stimulert svampelegeme(ne) (bla. G punktet) så kan hun squirte. Kjedelig for deg at du aldri har opplevd det da, alle menn jeg vet om ser på seg selv som skikkelig menn når de får en dame til å squirte og det er en utrolig deilig orgasme Teit om noen du har ligget med skal si æsj til spermen din, men det er kanskje noen som har gjort det som gjør at du har like barnslig holdning til squirt? Anonymkode: f0414...bc8 3
Brannslangen Skrevet 15. desember 2017 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2017 (endret) 53 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, du kan sammenligne det mer med den mannlige ejakulasjonen. bare at i stedet for at væsken produseres i ballene, så produseres den av svampelegemet i vagina. Nei, vitenskapen forteller at den produseres i urinblæren. Saftene i kjeden er noe helt annet. De spruter ikke ut som en fontene. Endret 15. desember 2017 av Brannslangen 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #4 Skrevet 15. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, du kan sammenligne det mer med den mannlige ejakulasjonen. bare at i stedet for at væsken produseres i ballene, så produseres den av svampelegemet i vagina. Når en dame er sterkt opphisset og fått stimulert svampelegeme(ne) (bla. G punktet) så kan hun squirte. Kjedelig for deg at du aldri har opplevd det da, alle menn jeg vet om ser på seg selv som skikkelig menn når de får en dame til å squirte og det er en utrolig deilig orgasme Teit om noen du har ligget med skal si æsj til spermen din, men det er kanskje noen som har gjort det som gjør at du har like barnslig holdning til squirt? Anonymkode: f0414...bc8 Hun kan squirte men sammen med væske kommer det som sagt urin. Trodde alle visste dette? Du kan aldri produsere så mye væske som det som kommer ut under orgasmen, så ja det er tiss rett og slett. Anonymkode: 61a8a...2d2 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #5 Skrevet 15. desember 2017 Det er ikke tiss, dette har vært oppe på forumet hundre ganger før. Det er spor av urin i væsken, fordi det kommer via urinrøret, akuratt som det er spor av urin i sæd, det er ikke urin fordet. Det er en helt blank væske som ikke lukter på samme måte og som heller ikke tørker og fester seg på samme måte som urin. Anonymkode: f0414...bc8 4
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. desember 2017 #6 Skrevet 15. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke tiss, dette har vært oppe på forumet hundre ganger før. Det er spor av urin i væsken, fordi det kommer via urinrøret, akuratt som det er spor av urin i sæd, det er ikke urin fordet. Det er en helt blank væske som ikke lukter på samme måte og som heller ikke tørker og fester seg på samme måte som urin. Anonymkode: f0414...bc8 Nei det er ikke noe klart svar på dette. Forskningen er todelt, så egentlig så vet man ikke om det er urin eller bare væske som produseres i kjertlene som ligger ved urinrøret . Uansett hva det er, så kan man jo ikke noe for det og i og med at det kommer med orgasmen, så kan man vel bare la det flyte ut Er mye forskning på dette feltet og det bestrides stadig, så forskjellige meninger og fakta som legges på bordet. Forvirrende ja
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #7 Skrevet 15. desember 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke tiss, dette har vært oppe på forumet hundre ganger før. Det er spor av urin i væsken, fordi det kommer via urinrøret, akuratt som det er spor av urin i sæd, det er ikke urin fordet. Det er en helt blank væske som ikke lukter på samme måte og som heller ikke tørker og fester seg på samme måte som urin. Anonymkode: f0414...bc8 😂 Det kommer via urinrøret men er ikke urin? 😂😂😂 tøysekopp! Anonymkode: 322cf...d0f 3
TaliBanan Skrevet 15. desember 2017 #8 Skrevet 15. desember 2017 Det er deilig, det er det eneste jeg bryr meg om ved squirting. 4
Gjest Alterego666 Skrevet 15. desember 2017 #9 Skrevet 15. desember 2017 2 timer siden, Brannslangen skrev: Hvorfor er det så lite research på dette merkelige fenomenet? En skulle jo tro det var millioner av mennesker der ute som lurte på hva dette sølet er. Dog, det har kommet litt forskning på det i senere år. En fransk studie har påvist at det faktisk er (surprise, surprise) intet annet enn god gammeldags urin: Squirting, they found, is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity—though there’s also a small contribution of prostatic secretions as well. Allikevel, så hylles denne pissingen av sexologer over hele verden som kvinnefrigjøring og girl power - "endelig kan vi fruentimre sprute også, liksom!" Herregud, for noen folk. Jeg har heldigvis tilgode å ligge med en dame som har squirtet meg over ende, men jeg sier at om det skjer engang så vil det KLIKKE for meg! Ikke pokker om noen skal få pisse på halvmeteren min, fy søren, det er jo helt fornedrende og kvalmt! Så til dere ladies som driver med dette pøbelskapet: kom dere til legen og få gjort noe med inkontinensen deres! Han kalte den «halvmeteren»! 😃
fjærestein Skrevet 15. desember 2017 #11 Skrevet 15. desember 2017 (endret) Piss eller ei. Det skjer når dama har det utrolig digg. Så kan en velge å like det eller ei. Mengden er liten uansett,og en kan ikke noe for det. Selv gjort det en eneste gang. Ikke inkontinent før eller etter, i dagliglivet. Om fyren hadde dumpa meg for det så :" Ok, Ha det bra!" Endret 15. desember 2017 av fjærestein skrivefeil.. som vanlig... 2
Kragebein Skrevet 15. desember 2017 #12 Skrevet 15. desember 2017 Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt og latterliggjøring. Kragebein, mod
Sphynx Skrevet 16. desember 2017 #13 Skrevet 16. desember 2017 Men ok, hvis det er urin, hvorfor er det sa fargeforskjell og ikke minst lukt og smak? Hvis dere er så sikker på at det bare er urin, hvorfor er det da forskjell på å sitte på do å pisse gult med stram lukt 5 min før også sprute ut blankt uten særlig smak?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå